Naším klientem je dynamická nadnárodní společnost, která působí v oblasti FMCG. Disponuje širokým portfoliem produktů, které patří mezi jedničky na tuzemském i zahraničním trhu. Společnost kombinuje tradiční značky s dlouholetou historií s neustálými inovacemi svého portfolia.

Learning & Development Manager

Do svého HR týmu přijme profesionála, který bude iniciátorem inovací pro oblast Learning&Development. Bude mít na starosti inovaci strategie rozvoje a vzdělávání v organizaci pro manažery i zaměstnance, zároveň bude poskytovat odborné poradenství pro zlepšení výkonnosti, vypracovávat návrhy na vzdělávací aktivity a analyzovat vhodné nástroje.

Vaší odpovědností a náplní práce bude:

  • Úzce spolupracovat s interními manažery a jinými odborníky při tvorbě rámce vzdělávacích a rozvojových aktivit pro zaměstnance.
  • Tvořit kvalitní vzdělávací materiály, které budou sloužit k efektivními rozvoji zaměstnanců.
  • Vytvářet a propagovat příležitosti k rozvoji a vzdělávání v organizaci.
  • Mapovat nové trendy v oblasti L&D, prosazovat své a implementovat do stávajícího systému.
  • Analyzovat účinnost vzdělávacích aktivit; iniciovat efektivitu a optimalizaci.
  • Vyvíjet a tvořit dokumentaci spojenou s L&D.

Jste ideálním kandidátem, pokud:

  • Máte VŠ v oboru andragogiky nebo oboru příbuzném.
  • Máte prokazatelné zkušenosti v L&D v korporátním prostředí.
  • Dokážete nastavovat procesy vzdělávání a rozvoje dle potřeb zaměstnanců.
  • Vynikající interpersonální a komunikační dovednosti.
  • Proaktivitu, inovativní myšlení a argumentační schopnosti.
  • Úroveň AJ umožňující profesionální práci, ČJ na úrovni rodilého mluvčího.

Náš klient může nabídnout dynamické mezinárodní prostředí, které disponuje otevřenou firemní kulturou nabízející podporu, integritu, agilitu a různorodost. Díky rychle se měnícímu prostředí budete mít možnost určovat a utvářet nové trendy v oblasti L&D v nadnárodní společnosti, která je předním leaderem ve svém oboru na českém i zahraničním trhu.

Zaujali jsme Vás?

Budeme rádi, když nám zašlete Vaše CV a my Vás budeme moci poznat!


Informace o pozici

Společnost
ACE Consulting, s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, HR konzultant, Specialista pro rozvoj a vzdělávání, Project Manager, Trenér/školitel, Specialista HR marketingu, HR Business Partner
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura