Pro našeho klienta, významnou mezinárodní advokátní kancelář hledáme posilu na pozici Právní Asistentka.
Pokud jsi organizovaná, pečlivá, baví Tě administrativa a práce v kanceláři, mohla by být tato nabídka právě pro Tebe :)
Co bude Tvým denním chlebem
- Administrativní a organizační podpora advokátům a koncipientům
- Budeš spravovat datové schránky
- Budeš připravovat materiály, prezentace a podklady pro jednání
- Ještě budeš připravovat a spravovat dokumenty (provádět jejich změny, formátování a kontrolu)
- Také Tě čeká komunikace s klienty, soudy a notáři
Co z Tebe udělá ideální kandidátku?
- Ovládáš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a angličtinu na úrovni B2
- Ovládáš práci s MS Office
- Máš reprezentativní vystupovaní a nechybí Ti vstřícnost
- Jsi organizovaná, důsledná, pečlivá a proaktivní
Co můžeš očekávat na oplátku
- Práci v centru Prahy v pohodovém a přátelském kolektivu :)
- Atraktivní mzdové ohodnocení
- Motivační bonusy
- Firemní akce, vzdělávací kurzy a školení a mnoho jiného
Pokud Tě nabídka zaujala a chceš se dozvědět víc, zašli své CV spolu s aktuální fotografií a já se s Tebou ráda sejdu nad šálkem kávy :)
Informace o pozici
- Společnost
- Bright HR, s.r.o.
- Adresa
- Hlavní město Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 35 000 – 38 000 Kč / měsíc
- Zařazeno: Administrativa, Právní služby
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Personální agentura