Pro našeho klienta, významnou mezinárodní advokátní kancelář hledáme posilu na pozici Právní Asistentka.


Pokud jsi organizovaná, pečlivá, baví Tě administrativa a práce v kanceláři, mohla by být tato nabídka právě pro Tebe :)


Co bude Tvým denním chlebem

  • Administrativní a organizační podpora advokátům a koncipientům
  • Budeš spravovat datové schránky
  • Budeš připravovat materiály, prezentace a podklady pro jednání
  • Ještě budeš připravovat a spravovat dokumenty (provádět jejich změny, formátování a kontrolu)
  • Také Tě čeká komunikace s klienty, soudy a notáři

Co z Tebe udělá ideální kandidátku?

  • Ovládáš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a angličtinu na úrovni B2
  • Ovládáš práci s MS Office
  • Máš reprezentativní vystupovaní a nechybí Ti vstřícnost
  • Jsi organizovaná, důsledná, pečlivá a proaktivní

Co můžeš očekávat na oplátku

  • Práci v centru Prahy v pohodovém a přátelském kolektivu :)
  • Atraktivní mzdové ohodnocení
  • Motivační bonusy
  • Firemní akce, vzdělávací kurzy a školení a mnoho jiného

Pokud Tě nabídka zaujala a chceš se dozvědět víc, zašli své CV spolu s aktuální fotografií a já se s Tebou ráda sejdu nad šálkem kávy :)


Informace o pozici

Společnost
Bright HR, s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 38 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Právní služby
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Bright HR, s.r.o., Linda Dimoska