Čím Vás pověříme:
- zodpovědností za přípravu a rozjezd nových zakázek, za jejich chod a ekonomické výsledky
- zodpovědností za provoz zakázek podřízených manažerů oblasti
- prováděním kontrolní činnosti podřízených (dodržování parametrů a ukazatelů, kvality úklidu, kontrola materiálního a technologického vybavení středisek)
- jednáním se zákazníky a reporting nadřízenému – provoznímu řediteli
- navrhováním a koordinací převodů technologií a vybavení s cílem zlepšit stav na zakázkách
- optimalizací pracovních výkonů
- účastí na pravidelných provozních poradách (min. 2x měsíčně) v Ostravě
- náborem a zaučováním podřízených zaměstnanců
- účastí na školeních a osvojováním si znalostí v oblasti ochrany životního prostředí, zabezpečování kvality, BOZP a PO
Profil vhodného kandidáta/tky:
- min. SŠ vzdělání (ideálně technického nebo ekonomického směru)
- dobrá znalost práce na PC (zejména MS Excel, internet)
- orientace v základních ustanoveních zákoníku práce - podmínkou
- praxe min. 5 let na vedoucí pozici - podmínkou
- ŘP sk. B – aktivní řidič/ka (každodenní cestování - primárně v regionu Čechy, ale min. 2x měsíčně i do sídla společnosti v Ostravě)
- min. pasívní znalost AJ
- Vaší iniciativě směrem k vyhledávání možností rozšíření poskytovaných služeb se nebráníme (obchodní činnost ale nebude standardní náplní práce)
- další požadavky: časová flexibilita, samostatnost, organizační schopnosti, analytické myšlení, vedení týmu
Rádi Vám nabídneme:
- možnost pracovat pro ryze českou společnost s 25letou historií a více než 1 700 zaměstnanci
- pružnou pracovní dobu
- k pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil (ke služebním účelům)
- zaučení na pozici – uvedení do problematiky úklidových, strážních a speciálních služeb
- měsíční, roční a jiné odměny
- stravenky (stravenkovou kartu)
- každý občas nemusí být ve své kůži - od toho máme sick days
- nepřilepíme Vás na kancelářskou židli - občas budete mít možnost pracovat z domova
- nenecháme Vás v tom plavat - očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení
- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)
- 2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředí
- předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou
Mzda: nástupní mzda 40 000 – 45 000 Kč
Místo výkonu práce: region Čechy (kancelář v Praze – Kunraticích)
Informace o pozici
- Společnost
- ESSAT CZ, s.r.o.
- Adresa
- Dobronická 1257, Praha – Kunratice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Plat
- Plat: 40 000 – 45 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
- Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Vrcholový management, Personalista, HR ředitel/manažer, Ředitel/manažer kvality, Kouč, HR Business Partner, Provozní ředitel/manažer
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel