Jsme jedničkou na světovém trhu kontaktních center a v současné době působíme v 82 zemích. Našimi klienty jsou společnosti z oblasti elektroniky, bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, kosmetiky a dalších odvětví, kterým poskytujeme celou řadu služeb a řešení.

Manažer kontaktního centra

Manažer kontaktního centra

Hledáme Kolegyni/u na pozici Projektový manažer kontaktního centra pro multijazyčné projekty v Brně :-)


Jaká bude Vaše náplň práce?

- převzetí, stabilizace a řízení projektu

- rozvoj pobočky

- řízení a koordinace všech aktivit svěřeného projektu vedoucí k uspokojení zákaznických potřeb

- aktivní podíl na udržování a rozvíjení vztahů se strategickými partnery

- pružné vyřizování požadavků klienta, odpovědnost za naplnění klíčových kritérií projektu

- zaškolování, adaptace a vedení podřízených zaměstnanců

- projektový management - rozdělování úkolů a kontrola jejich plnění, motivace, hodnocení zaměstnanců

- zpracování a návrh změn metodických postupů, směrnic (týkajících se call centra)

- zpracování pravidelných podkladů o činnosti kontaktního centra a reporting vedení společnosti

- spolupráce s ostatními úseky společnosti


Co Vám rádi nabídneme?

- náročnou a odpovědnou práci na HPP

- možnost osobního rozvoje a profesního růstu

- přátelskou atmosféru a otevřenou komunikaci, podporu vedení společnosti

- zajímavou práci a hlavně žádnou nudu a stereotyp ;-)

- benefity (5 týdnů dovolené, kurzy AJ, stravenky, Multisport kartu, teambuldingové akce, firemní snídaně..atd.) a samozřejmostí je firemní telefon a notebook)


Co od Vás očekáváme?

- VŠ, SŠ vzdělání

- AJ na pokročilé úrovni (B2)

- být přirozenou autoritou

- komunikační, řídící a organizační schopnosti na excelentní úrovni

- Pokud mluvíte i dalším cizím jazykem na úrovni B2 Dobře Vás za to ohodnotíme


Zaujali jsme Vás? Výborně, teď už stačí poslat svůj životopis přes odpovědní formulář.

Těšíme se na Vás. :-)


Informace o pozici

Společnost
Teleperformance Česká republika
Adresa
Palachovo náměstí 799/5, Brno – Starý Lískovec
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 50 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Profesní/osobní kouč, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Vrcholový management, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Project Manager, Technický ředitel/manažer, Provozní ředitel/manažer, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Teleperformance Česká republika, Jiří Neumeister
734 266 266