Jsme jedničkou na světovém trhu kontaktních center a v současné době působíme v 82 zemích. Našimi klienty jsou společnosti z oblasti elektroniky, bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, kosmetiky a dalších odvětví, kterým poskytujeme celou řadu služeb a řešení.
Manažer kontaktního centra
Manažer kontaktního centra
Hledáme Kolegyni/u na pozici Projektový manažer kontaktního centra pro multijazyčné projekty v Brně :-)
Jaká bude Vaše náplň práce?
- převzetí, stabilizace a řízení projektu
- rozvoj pobočky
- řízení a koordinace všech aktivit svěřeného projektu vedoucí k uspokojení zákaznických potřeb
- aktivní podíl na udržování a rozvíjení vztahů se strategickými partnery
- pružné vyřizování požadavků klienta, odpovědnost za naplnění klíčových kritérií projektu
- zaškolování, adaptace a vedení podřízených zaměstnanců
- projektový management - rozdělování úkolů a kontrola jejich plnění, motivace, hodnocení zaměstnanců
- zpracování a návrh změn metodických postupů, směrnic (týkajících se call centra)
- zpracování pravidelných podkladů o činnosti kontaktního centra a reporting vedení společnosti
- spolupráce s ostatními úseky společnosti
Co Vám rádi nabídneme?
- náročnou a odpovědnou práci na HPP
- možnost osobního rozvoje a profesního růstu
- přátelskou atmosféru a otevřenou komunikaci, podporu vedení společnosti
- zajímavou práci a hlavně žádnou nudu a stereotyp ;-)
- benefity (5 týdnů dovolené, kurzy AJ, stravenky, Multisport kartu, teambuldingové akce, firemní snídaně..atd.) a samozřejmostí je firemní telefon a notebook)
Co od Vás očekáváme?
- VŠ, SŠ vzdělání
- AJ na pokročilé úrovni (B2)
- být přirozenou autoritou
- komunikační, řídící a organizační schopnosti na excelentní úrovni
- Pokud mluvíte i dalším cizím jazykem na úrovni B2 Dobře Vás za to ohodnotíme
Zaujali jsme Vás? Výborně, teď už stačí poslat svůj životopis přes odpovědní formulář.
Těšíme se na Vás. :-)
Informace o pozici
- Společnost
- Teleperformance Česká republika
- Adresa
- Palachovo náměstí 799/5, Brno – Starý Lískovec
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
- Plat
- Plat: 50 000 – 60 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Profesní/osobní kouč, Vyhrazený čas na inovace
- Zařazeno: Administrativa, Vrcholový management, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Project Manager, Technický ředitel/manažer, Provozní ředitel/manažer, Vedoucí/manažer týmu
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel