Společnost Gentec CHP dodává, vyvíjí a vyrábí kogenerační jednotky (KGJ) pro nejrůznější energetické aplikace. Naše jednotky instalujeme v ČR a mnoha dalších zemích Evropy a připravujeme expanzi do zámoří.

Aktivně provádíme výzkum a vývoj technologií pro moderní energetiku - KGJ spalující vodík, mikrokogenerace, využití umělé inteligence a vývoj software na řízení virtuální elektrárny.

Do našich řad právě otevíráme pracovní příležitost na pozici Office manager / Asistentka vedení společnosti.

Budete oporou vedení společnosti i kolegům a kolegyním z jednotlivých oddělení. Čekají Vás různorodé pracovní úkoly a pestrá pracovní náplň. Budete mít široký prostor k seberealizaci a k implementaci vlastních návrhů a nápadů. Stanete se důležitou součástí našeho motivovaného kolektivu v menší společnosti s cca 50 zaměstnanci.

Vaše pracovní náplň:

  • organizační a administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení
  • spisová služba (pošta), její rozdělování a evidence
  • správa datové schránky
  • evidence smluv a vedení provozní agendy společnosti
  • správa kanceláří a příslušného vybavení
  • zajištění běžného chodu kanceláří, materiálu a pomůcek, úklidu, občerstvení, atd.
  • správa vozového parku
  • péče o návštěvy, kuchyňku a zasedací místnost
  • spolupráce na marketingových aktivitách
  • spolupráce s personalistou při náboru zaměstnanců a vedení personální agendy
  • občasné zařizování mimo pracoviště

Nabízíme:

  • zodpovědnou práci s možností seberealizace
  • přátelský kolektiv s nadšením pro kvalitně odvedenou práci
  • atraktivní plat
  • příspěvek na stravování, služební telefon, dny sickdays
  • hlavní pracovní poměr
  • možnost kratšího úvazku
  • dobrá dostupnost v rámci širšího centra Brna (MHD, parkování u kanceláře)

Požadavky na uchazeče :

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • výborné komunikační dovednosti
  • pokročilá znalost práce s PC (Office, Mail)
  • Angličtina aspoň na úrovni B1
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti, časová flexibilita
  • iniciativní přístup a schopnost přijmout rozhodnutí
  • profesionální a reprezentativní vystupování
  • vysoká míra loajality

Nástup: možný ihned

V případě zájmu prosím doložte svůj motivační dopis včetně profesního životopisu v ČJ i AJ.


Informace o pozici

Společnost
GENTEC CHP s.r.o.
Adresa
Křižíkova 188/68, Brno – Královo Pole
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Elektrotechnika a energetika, Strojírenství, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Recepční, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

GENTEC CHP s.r.o., Žaneta Koukalová