HLEDÁME KOLEGU ČI KOLEGYNI NA NOVĚ VYTVOŘENOU POZICI SPECIALISTA/SPECIALISTKA PRO ENERGETICKÝ MANAGEMENT.

Znáte pojmem energetický management? Dokážete vyhledat a optimalizovat energetické úspory, implementovat energetický management a nebojíte se převzít odpovědnost za svá rozhodnutí? Jestli si dokážete představit, co by Vaše náplň práce obsahovala, navíc jste proaktivní, asertivní, máte vysoký stupeň sebemotivace a umíte zvládat kritické situace, pak čtěte dále a v případě Vašeho zájmu nám neváhejte zaslat Váš životopis.

Vaší hlavní náplní práce bude:

  • optimalizace energetických systémů, spotřeb a nákladů na energie,
  • implementace energetického managementu do všech nemocnic a poliklinik skupiny AGEL, za kterou budete odpovědni,
  • příprava, implementace a kontrola dodržování centrálních metodických postupů pro energetický management.

U nás se můžete těšit na:

  • Práci na zajímavých projektech ve vysoce profesionálním týmu, přátelském kolektivu a příjemném pracovním prostředí.
  • Zpočátku Vás čeká častější cestování po našich zdravotnických zařízeních, a to nejen po ČR, ale také na SK, abyste poznali jejich chod a seznámili se se svými budoucími kolegy, se kterými budete úzce spolupracovat.
  • Práci v nadstandardním a stabilním podnikatelském prostředí s vysokým potenciálem rozvoje.
  • Možnosti dalšího odborného růstu.
  • Pracovní doba je u nás flexibilní, ale na jejím rozvržení se budete vždy domlouvat se svým nadřízeným (někdy je však potřeba zůstat déle a dokončit svou práci).
  • Podporu - poznáte prima partu kolegů a kolegyň, kteří Vás nenechají na holičkách - pomůžou a poradí, kdykoli to budete potřebovat.
  • Teambuildingové akce, které se nesou v pohodovém duchu.

Místo výkonu práce:

  • celá Česká republika a Slovensko,
  • kancelář budete mít v lokalitách našich zdravotnických zařízeních skupiny AGEL v ČR, příp. na SK (co nejblíže Vašeho místa bydliště).

Výhody, benefity:

  • 5 týdnů dovolené + 2 dny pracovního volna navíc (po roce v zaměstnání).
  • Příspěvek na stravování.
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění (po roce v zaměstnání).
  • Podpora vzdělávání (školení, semináře, konference...).
  • Služební auto pro pracovní cesty, které zároveň budete moci využívat také k osobním účelům, je samozřejmostí.
  • Máte-li děti, které rády jezdí na tábory, rádi Vám na jejich tábor přispějeme.
  • A pokud vy rádi sportujete nebo relaxujete, pak můžete využít MULTISPORT kartu.
  • Také máme velmi propracovaný systém firemních benefitů (cafeteria systém, slevy na firemní výrobky, slevy u vybraných prodejců spotřebního zboží a mnoho dalšího).

Co od Vás požadujeme?

  • ukončené min. SŠ vzdělání – obor technický nebo ekonomický,
  • znalost vytváření reportingových a analytických výstupů,
  • orientace v projektové dokumentaci,
  • velmi dobrou znalost MS Office,
  • řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič s ochotou častého cestování a s tím spojenou časovou flexibilitu,
  • schopnost prezentovat a složité záležitosti vysvětlit jednoduše.

Osobnostní předpoklady:

  • vysoký stupeň sebemotivace, systematický přístup, analytické myšlení, schopnost rozhodování a převzetí odpovědnosti za svá rozhodnutí,
  • schopnost pozitivně motivovat lidi k dosažení lepších výkonů, jasně a efektivně komunikovat s personálem nemocnic a směrem k vedení společnosti,
  • samostatnost v řešení úkolů, iniciativa v navrhování změn vedoucích k zefektivnění činností,
  • schopnost správně určovat priority, preciznost, flexibilita, schopnost zvládat kritické situace, práce v týmu, ochota rychle se učit a odpovědný přístup.

Vaší velkou výhodou bude, pokud budete mít:

  • pracovní zkušenosti s energetickým managementem budov,
  • zkušenosti s metodickým řízením lidí ve společnosti s rozsáhlou sítí zařízení,
  • zkušenosti s tvorbou a implementací procesů do jednotlivých společností,
  • praxe ve zdravotnických zařízeních.

Termín nástupu:

  • ihned či dle dohody

Jste připraveni společnými silami dosáhnout nastavených cílů? Pokud ano, zašlete nám Váš životopis a my se s Vámi rádi setkáme osobně či online, kdy si příp. ještě detailněji upřesníme náplň práce, veškeré benefity, podmínky spolupráce a odpovíme Vám na všechny Vaše dotazy.

Na závěr ale nezapomeňme zmínit, kdo vlastně jsme a čemu se věnujeme:

AGEL Servis a.s. působí jako servisní organizace poskytující služby společnostem v rámci skupiny AGEL. Poskytuje služby zejména v oblasti správy budov a outsourcingu. Významnou službou je zajištění servisu zdravotnické techniky pro zdravotnické zařízení skupiny AGEL a logistiky zdravotnického materiálu.

Společnost AGEL je nejúspěšnějším soukromým poskytovatelem zdravotní péče ve Střední Evropě. Skupinu AGEL tvoří desítky společností v České republice a na Slovensku, mezi něž patří nemocnice a polikliniky, ale také síť lékáren, laboratoří, nezdravotnická zařízení a distribuční a servisní společnosti.


Informace o pozici

Společnost
AGEL Servis a.s.
Adresa
Praha
Moravskoslezský kraj
Olomoucký kraj
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Kafetérie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Elektrotechnika a energetika, Zdravotnictví a sociální péče, Energetik, Technický ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel