FinGO.sk a FinGO.cz 🐠 jsou nejrychleji rostoucími digitálními makléři na Slovenském a Českém trhu. Naší misí je propojovat zákazníky z online prostředí s finančními poradci, kteří jsou vybaveni nejmodernějšími technologiemi a dokáží klientům poradit v jejích důležitých finančních (a tedy i životních) rozhodnutích.
Koho hledáme: CRM & reporting manažera/ku
V rámci našeho ekosystému musíme získávat a zpracovávat spoustu dat - od poptávek přes kalkulace až po smlouvy na finanční produkty. Dospělý pracující člověk má v průměru 3-4 finančních produktů v jednu chvíli (hypotéky, pojištění, investice atd.) a naším cílem je efektivně budovat x-sellové příležitosti pro naši obchodní síť.
Co Tě u nás čeká 🔮
- ve spolupráci s produktovými specialisty budeš identifikovat xsellový potenciál naší klientské báze
- s obchodním a marketingovým týmem budeš definovat optimální strategie pro oslovení & prodej dodatečných finančních produktů
- budeš stavět reporty, vytvářet segmentace a vybírat cílové skupiny pro oslovení s x-sellovou nabídkou - ty budeš testovat aby měly optimální konverzi
- s marketingovým oddělením budeš hledat nové a efektivní cesty pro oslovování klientů (telefon, email, SMS, whatsapp, online remarketing, klientská zóna, portál pro poradce…)
- s IT oddělením budeš pracovat na vytváření automatizovaných x-sellových strategiích
- budeš vyhodnocovat a dále optimalizovat Tebou řízené kampaně
Co požadujeme 🧐
- 3-5 let zkušeností s vytvářením přímých marketingových kampaní
- Znalost reportovacích nástrojů (PowerBI atp), znalost principů CRM systémů, ideální je i znalost datových middleware jako je Keboola, samozřejmostí je i excel
- Samostatnost, tah na branku, radost z výsledku Tvojí práce
Co nabízíme na oplátku 🏆
- Budeme se starat o tvůj rozvoj a umožníme ti růst
- Tvoje nápady se počítají
- Práci v motivovaném, mladém a dynamickém kolektivu
- Skvělé finanční ohodnocení zaměřené na výkon
- Spolupráce na IČO
- Nástup ihned nebo po dohodě
Místo výkonu práce 🏖️
- Praha, možnost práce z home office až 50%
Dej nám o sobě vědět! 🙋♀️
Pošli nám krátkou zprávu o tom, co umíš a čeho bys chtěl/a dosáhnout, a my se s tebou rádi spojíme a domluvíme se na schůzce.
Informace o pozici
- Společnost
- BOOTIQ s.r.o.
- Adresa
- Křížová 2598/4, Praha – Smíchov
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Plat
- Plat: 60 000 – 100 000 Kč / měsíc
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova, Dog-friendly office
- Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Marketing, IT konzultant, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový analytik, Marketingový výzkum, CRM specialista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel