FinGO.sk a FinGO.cz 🐠 jsou nejrychleji rostoucími digitálními makléři na Slovenském a Českém trhu. Naší misí je propojovat zákazníky z online prostředí s finančními poradci, kteří jsou vybaveni nejmodernějšími technologiemi a dokáží klientům poradit v jejích důležitých finančních (a tedy i životních) rozhodnutích.


Koho hledáme: CRM & reporting manažera/ku


V rámci našeho ekosystému musíme získávat a zpracovávat spoustu dat - od poptávek přes kalkulace až po smlouvy na finanční produkty. Dospělý pracující člověk má v průměru 3-4 finančních produktů v jednu chvíli (hypotéky, pojištění, investice atd.) a naším cílem je efektivně budovat x-sellové příležitosti pro naši obchodní síť.


Co Tě u nás čeká 🔮

  • ve spolupráci s produktovými specialisty budeš identifikovat xsellový potenciál naší klientské báze
  • s obchodním a marketingovým týmem budeš definovat optimální strategie pro oslovení & prodej dodatečných finančních produktů
  • budeš stavět reporty, vytvářet segmentace a vybírat cílové skupiny pro oslovení s x-sellovou nabídkou - ty budeš testovat aby měly optimální konverzi
  • s marketingovým oddělením budeš hledat nové a efektivní cesty pro oslovování klientů (telefon, email, SMS, whatsapp, online remarketing, klientská zóna, portál pro poradce…)
  • s IT oddělením budeš pracovat na vytváření automatizovaných x-sellových strategiích
  • budeš vyhodnocovat a dále optimalizovat Tebou řízené kampaně


Co požadujeme 🧐

  • 3-5 let zkušeností s vytvářením přímých marketingových kampaní
  • Znalost reportovacích nástrojů (PowerBI atp), znalost principů CRM systémů, ideální je i znalost datových middleware jako je Keboola, samozřejmostí je i excel
  • Samostatnost, tah na branku, radost z výsledku Tvojí práce

Co nabízíme na oplátku 🏆

  • Budeme se starat o tvůj rozvoj a umožníme ti růst
  • Tvoje nápady se počítají
  • Práci v motivovaném, mladém a dynamickém kolektivu
  • Skvělé finanční ohodnocení zaměřené na výkon
  • Spolupráce na IČO
  • Nástup ihned nebo po dohodě

Místo výkonu práce 🏖️

  • Praha, možnost práce z home office až 50%

Dej nám o sobě vědět! 🙋♀️
Pošli nám krátkou zprávu o tom, co umíš a čeho bys chtěl/a dosáhnout, a my se s tebou rádi spojíme a domluvíme se na schůzce.


Informace o pozici

Společnost
BOOTIQ s.r.o.
Adresa
Křížová 2598/4, Praha – Smíchov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 60 000 – 100 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova, Dog-friendly office
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Marketing, IT konzultant, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový analytik, Marketingový výzkum, CRM specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

InTeFi Capital a.s., Tereza Wilson
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.