Rerum Finance je dynamická, rychle rostoucí mezinárodní společnost, která poskytuje klientům rychlý, bezpečný a vysoce kvalitní přístup k finančním zdrojům v podobě nebankovních půjček.
Do svého týmu hledáme posilu na pozici Office manager/asistent(ka) s možným nástupem ihned. Pokud jste komunikativní, pozitivně orientovaná osoba a zaujala Vás námi zveřejněná pracovní nabídka, neváhejte nás kontaktovat!
Office manager/asistent(ka)
Společnost Rerum Finance zaměřující se na poskytování jednoduchých, rychlých, neúčelových online půjček hledá do svého týmu posilu na pozici Office manager/asistent(ka) s možným nástupem ihned.
Co je náplní této pozice
- práce s dokumenty (příprava, tisk, archivace)
- objednávání a nákup kancelářských potřeb a dalšího zařízení
- plánování schůzek a tvorba zápisů ze schůzek
- podílení se na náboru nových zaměstnanců
- odpovědnost za plynulý chod kanceláře
- vyzvedávání a zasílání papírové pošty
- komunikace s obchodními partnery
- organizace firemních akcí
- spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti
- řešení individuálních požadavků ze strany jednatelky společnosti
Co k tomu potřebujete
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- středoškolské vzdělání s maturitou
- uživatelskou znalost Microsoft Office
- anglický nebo ruský jazyk výhodou, nikoliv podmínkou
- spolehlivost a pečlivost
- příjemné vystupování
Proč do toho jít
- možnost občasné práce z domova
- přátelský kolektiv
- možnost profesního růstu a seberealizace
- zázemí stabilní společnosti
- odpovídající mzdové ohodnocení a firemní benefity (stravenky v hodnotě 100 Kč, FlexiPass 500 Kč/měsíčně, 5 týdnů dovolené)
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis.
Těšíme se na setkání!
Informace o pozici
- Společnost
- Rerum Finance, s.r.o.
- Adresa
- Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá), Ruština (Mírně pokročilá)
- Benefity: Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Rozjezd zcela nového projektu, Vlastní organizace náplně práce, Dovolená 5 týdnů, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
- Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Personalistika a HR, Office Manager
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.