Je Vám blízká oblast bankovnictví a financí a máte zkušenosti a rádi sledujete trendy v této oblasti? Máte zkušenosti s komunikací s klienty?
Jsme investiční společnost zaměřující se na investice do financí, nemovitostí a telekomunikací. Právě hledáme posilu pro divizi finančních služeb, kde klíčovými entitami jsou finančně poradenská společnost Chytrý Honza a.s.
Hlavním úkolem bude zabývat se podporou poradenské sítě společnosti Chytrý Honza, každodenní komunikace s poradci, jejich školení a prezentace společnosti na různých akcích.
Co všechno práce u nás obnáší?
- Budete kontaktní osobou pro poradce a budete zodpovídat za to, že vše bude fungovat
- Telefonickou a e-mailovou podporu našich poradců a zákazníků
- Zpracovávání došlých požadavků, zodpovídání dotazů a řešení potřeb našich poradců
- Zlepšování procesů, zdokonalování interního systému pro poradce a hledání nových cest ve spolupráci s našimi IT a vedením
- Koordinace práce týmu, zadávání úkolů, kontrola odvedené práce, předávání zpětné vazby apod.
- Práci s daty v interní databázi, řešení administrativy (rozhodně ale nejde jen o rutinní činnosti)
- Pořádání a realizace pravidelných školení pro poradce
- Účast na Road show a jiných akcí, kterých se Chytrý Honza účastní
- Podporu pro naše poradce i interní týmy, se kterými se nikdy nenudíme
Čím nás zaujmete?
- Zkušenostmi z finanční/bankovní sféry nebo administrativy alespoň 3 roky
- Kreativním přístupem k řešení problémů a dobrou schopností pracovat v týmu
- Logickým uvažováním a schopností zorganizovat si práci
- Komunikativností a správnou dávkou asertivity
- Schopností veřejného vystupování a krizového jednání
- Ochotou komunikovat po telefonu (oceníme pozitivní přístup a příjemné vystupování)
- Chutí učit se novým věcem a měnit věci k lepšímu (prostor pro zlepšování se vždy najde)
Co Vám můžeme nabídnout?
- Pestrou práci, kde se nebudete nudit
- Moderní pracovní prostředí v centru Prahy
- Práci s moderními technologiemi, zajímavé projekty
- Veškeré vybavení potřebné pro perfektní práci (notebook, mobilní telefon – s neomezeným tarifem)
- Místo v sehraných týmech lidí, kteří mají svoji práci rádi
- 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days
- Příspěvek do cafeterie
- Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
- Příspěvek na životní pojištění
- Možnost občasného home office
- Částečně hrazené Multisport karty
- Neomezenou konzumaci kávy a dalšího občerstvení na pracovišti
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte nám o sobě dát vědět.
Těšíme se na Vaši odpověď!
Informace o pozici
- Společnost
- DRFG a.s.
- Adresa
- náměstí Svobody 91/20, Brno – Brno-město
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Asistent v pojišťovnictví, Pracovník back office, Metodik, Bankovní poradce, Bankovní specialista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Praxe a stáže.