Je Vám blízká oblast bankovnictví a financí a máte zkušenosti a rádi sledujete trendy v této oblasti? Máte zkušenosti s komunikací s klienty?

Pro naši dceřinou společnost Chytrý Honza a.s., která působí na trhu finančního poradenství a sdružuje okolo 1000 poradců, hledáme posilu do týmu podpory poradců.

Vaším hlavním úkolem bude, starat se o spokojenost našich poradců, pomáhat jim a zodpovídat jejich dotazy. Mimo to se budete zabývat zlepšováním procesů, spolupracovat na vývoji nového CRM systému nebo školit naši poradenskou síť.

Co všechno práce u nás obnáší?

  • Budete kontaktní osobou pro poradce a budete zodpovídat za to, že vše bude fungovat
  • Telefonickou a e-mailovou podporu našich poradců a zákazníků
  • Zpracovávání došlých požadavků, zodpovídání dotazů a řešení potřeb našich poradců
  • Zlepšování procesů, zdokonalování interního systému pro poradce a hledání nových cest ve spolupráci s našimi IT a vedením
  • Koordinace práce týmu, zadávání úkolů, kontrola odvedené práce, předávání zpětné vazby apod.
  • Práci s daty v interní databázi, řešení administrativy (rozhodně ale nejde jen o rutinní činnosti)
  • Pořádání a realizace pravidelných školení pro poradce
  • Účast na Road show a jiných akcí, kterých se Chytrý Honza účastní
  • Podporu pro naše poradce i interní týmy, se kterými se nikdy nenudíme

Čím nás zaujmete?

  • Není třeba dlouhé praxe. Vše, co neznáte, Vás naučíme.
  • Kreativním přístupem k řešení problémů a dobrou schopností pracovat v týmu
  • Logickým uvažováním a schopností zorganizovat si práci
  • Komunikativností a správnou dávkou asertivity
  • Schopností veřejného vystupování a krizového jednání
  • Ochotou komunikovat po telefonu (oceníme pozitivní přístup a příjemné vystupování)
  • Chutí učit se novým věcem a měnit věci k lepšímu (prostor pro zlepšování se vždy najde)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Pestrou práci, kde se nebudete nudit
  • Moderní pracovní prostředí v centru Brna
  • Práci s moderními technologiemi, zajímavé projekty
  • Veškeré vybavení potřebné pro perfektní práci (notebook, mobilní telefon – s neomezeným tarifem)
  • Místo v sehraných týmech lidí, kteří mají svoji práci rádi
  • 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days
  • Příspěvek do cafeterie
  • Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
  • Příspěvek na životní pojištění
  • Možnost občasného home office
  • Částečně hrazené Multisport karty
  • Neomezenou konzumaci kávy a dalšího občerstvení na pracovišti

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte nám o sobě dát vědět.

Těšíme se na Vaši odpověď!


Informace o pozici

Společnost
DRFG a.s.
Adresa
náměstí Svobody 91/20, Brno – Brno-město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Asistent v pojišťovnictví, Pracovník back office, Metodik, Bankovní poradce, Bankovní specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Praxe a stáže, pozice je vhodná i pro absolventy.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.