Hledáte smysluplnou práci, kde se budete moci realizovat? Práci, která Vás bude naplňovat, a zároveň budete moci pomáhat potřebným?
Anděl Strážný, z.ú. je moderní registrovaná sociální služba tísňové péče, která poskytuje pocit jistoty a bezpečí a pomoc v krizových situacích 24 hodin denně, 365 dní v roce v rámci celé České republiky. Prostřednictvím SOS tlačítka pomáhá doma i venku seniorům i lidem s postižením ve chvílích, kdy jsou sami.
Do našeho „Andělského týmu“ nyní hledáme samostatného člověka, který si umí skvěle zorganizovat svůj čas, nebojí se komunikovat s týmem ani s veřejností, nejsou mu cizí sociální sítě ani moderní technologie a nebojí se řídit auto. Zapadne k nám člověk, kterému je blízká naše cílová skupina a svou práci dělá srdcem. Uvítáme člověka, který je otevřený, přátelský a komunikativní. Člověka, který má cit pro psaný projev a ví, jak prostřednictvím textu, předat to podstatné.
Co budete dělat?
- prezentace služby tísňové péče (sociální odbory měst a obcí, krajské úřady, kluby seniorů, nemocnice, lékaři aj.) v regionu Morava
- komunikace s veřejností, tiskem a médii
- kompletní správa sociálních sítí
- on-line a off-line marketing
- tvorba textů pro sociální sítě, web, tisk aj.
- aktivní spolupráce s kolegy z týmu
- vyhledávání nových příležitostí ke zvýšení osvěty o tísňové péči
- spolupráce na textech a přípravě vizuálů pro jednotlivé projekty
- spolupráce na přípravě novin organizace, výroční zprávy aj.
Co by měl mít vhodný kandidát?
- SŠ/VŠ
- řidičský průkaz - aktivní řidič podmínkou
- OZP výhodou
- kurz PSS výhodou
- znalost práce na PC
- zodpovědnost a samostatnost
- komunikační dovednosti
- výborné prezentační dovednosti
- schopnost pracovat v týmu
- znalost správy sociálních sítí
- znalost grafické platformy Canva výhodou
- zkušenosti v copywritingu vítány
- nástup dohodou
Co nabízíme?
- zajímavou a kreativní práci
- skvělý tým kolegů, který si pomáhá
- zajímavé a motivující finanční ohodnocení
- samostatné organizování práce
- částečný home office
- notebook a mobilní telefon s neomezeným tarifem
- sdílený služební automobil
- zázemí kanceláře v Brně
Zaujal vás náš inzerát? Pošlete nám Váš životopis v ČJ a motivační dopis. Do výběrového řízení budou zařazeni pouze kandidáti, kteří zašlou oba dokumenty. Výběrové řízení je dvoukolové. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti na on-line pohovoru. V případě postoupení budou uchazeči vyzvání, aby se dostavili na osobní schůzku, která se bude konat na pobočce v Praze. Součástí výběrové řízení je rovněž vypracování úkolu na téma komunikace. Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát.
Těšíme se na Vás!
Informace o pozici
- Společnost
- Anděl Strážný, z.ú.
- Adresa
- Čechyňská 365/23, Brno – Trnitá
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost studijního volna
- Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Služby, Project Manager
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Nezisková organizace
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, ostatní.