Hledáte smysluplnou práci, kde se budete moci realizovat? Práci, která Vás bude naplňovat, a zároveň budete moci pomáhat potřebným?

Anděl Strážný, z.ú. je moderní registrovaná sociální služba tísňové péče, která poskytuje pocit jistoty a bezpečí a pomoc v krizových situacích 24 hodin denně, 365 dní v roce v rámci celé České republiky. Prostřednictvím SOS tlačítka pomáhá doma i venku seniorům i lidem s postižením ve chvílích, kdy jsou sami.

Do našeho „Andělského týmu“ nyní hledáme samostatného člověka, který si umí skvěle zorganizovat svůj čas, nebojí se komunikovat s týmem ani s veřejností, nejsou mu cizí sociální sítě ani moderní technologie a nebojí se řídit auto. Zapadne k nám člověk, kterému je blízká naše cílová skupina a svou práci dělá srdcem. Uvítáme člověka, který je otevřený, přátelský a komunikativní. Člověka, který má cit pro psaný projev a ví, jak prostřednictvím textu, předat to podstatné.

Co budete dělat?

  • prezentace služby tísňové péče (sociální odbory měst a obcí, krajské úřady, kluby seniorů, nemocnice, lékaři aj.) v regionu Morava
  • komunikace s veřejností, tiskem a médii
  • kompletní správa sociálních sítí
  • on-line a off-line marketing
  • tvorba textů pro sociální sítě, web, tisk aj.
  • aktivní spolupráce s kolegy z týmu
  • vyhledávání nových příležitostí ke zvýšení osvěty o tísňové péči
  • spolupráce na textech a přípravě vizuálů pro jednotlivé projekty
  • spolupráce na přípravě novin organizace, výroční zprávy aj.

Co by měl mít vhodný kandidát?

  • SŠ/VŠ
  • řidičský průkaz - aktivní řidič podmínkou
  • OZP výhodou
  • kurz PSS výhodou
  • znalost práce na PC
  • zodpovědnost a samostatnost
  • komunikační dovednosti
  • výborné prezentační dovednosti
  • schopnost pracovat v týmu
  • znalost správy sociálních sítí
  • znalost grafické platformy Canva výhodou
  • zkušenosti v copywritingu vítány
  • nástup dohodou

Co nabízíme?

  • zajímavou a kreativní práci
  • skvělý tým kolegů, který si pomáhá
  • zajímavé a motivující finanční ohodnocení
  • samostatné organizování práce
  • částečný home office
  • notebook a mobilní telefon s neomezeným tarifem
  • sdílený služební automobil
  • zázemí kanceláře v Brně

Zaujal vás náš inzerát? Pošlete nám Váš životopis v ČJ a motivační dopis. Do výběrového řízení budou zařazeni pouze kandidáti, kteří zašlou oba dokumenty. Výběrové řízení je dvoukolové. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti na on-line pohovoru. V případě postoupení budou uchazeči vyzvání, aby se dostavili na osobní schůzku, která se bude konat na pobočce v Praze. Součástí výběrové řízení je rovněž vypracování úkolu na téma komunikace. Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát.

Těšíme se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
Anděl Strážný, z.ú.
Adresa
Čechyňská 365/23, Brno – Trnitá
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost studijního volna
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Služby, Project Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení, ostatní.


Anděl Strážný, z.ú., Michaela Hlobilová
771 259 339