Ahoj,

jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící v devíti trzích střední a východní Evropy. Náš Office Management tým k sobě hledá posilu, která se bude starat o naše Heurečany.

Tvým úkolem bude vytvářet příjemné pracovní prostředí a pomáhat nám zvládnout každodenní nástrahy kancelářského života. Být oporou a pravou rukou nám, Heurečanům. Pokud jsi pořádkumilovný/á, nic a nikdo tě nerozhází, stále s úsměvem na tváři a zvládneš si zorganizovat větší partu online i offline nadšenců, dej nám o sobě vědět.

Co tě u nás v rámci Reception Assistant pozice čeká?

  • Zajištění bezproblémového chodu recepce a kanceláře
  • Administrativní činnosti - skenování, kopírování
  • Přebírání / odesílání balíků / pošta
  • Objednávky všeho druhu - kancelářské potřeby a občerstvení
  • Péče o návštěvy
  • Komunikace a spolupráce s Heurečany
  • Spolupráce a synchronizace s libereckou, pražskou a brněnskou kanceláří
  • Komunikace se správou budovy STROM Offices
  • Komunikace s dodavateli občerstvení, kancelářských potřeb, nábytku
  • Případná pomoc s realizací interních akcí v plzeňském officu
  • Výjimečně zajištění služební cesty (letenky, ubytování…)

Bez čeho to nepůjde:

  • Bez usměvavé tváře a ochoty pomáhat
  • Bez superschopností vyřešit velké množství požadavků v jeden čas a s úsměvem
  • Bez selského rozumu a umění si samostatně poradit
  • Bez dobré znalosti práce s počítačem, protože my jsme digitální vždy a všude - pro začátek určitě stačí znalost MS Office (hlavně Excel a Powerpoint) a Google Drive
  • Bez organizačních schopností a skvělé komunikace převážně v češtině, ale určitě u nás využiješ i angličtinu (stačí nám komunikativní úroveň B1/B2)
  • Bez řidičáku by to šlo, ale pokud ho máš, tak je to super plus
  • Bez zkušeností to půjde pokud nám ukážeš, že jsi super-učenlivý/á
  • Bez časové flexibility (docházka 2x-3x/týdně) a možnosti věnovat se našim Heurečanům

Co tě u nás čeká:

  • Kolegové, kteří se těší na tvůj nástup a s díky ocení tvoji pomocnou ruku
  • Skvělá firemní kultura založená na týmové spolupráci a podpoře: Jak se u nás pracuje
  • Přátelské a neformální prostředí, kde se cení nové nápady
  • Velká míra samostatnosti a seberealizace
  • Kancelář v srdci Plzně v technologicky vytuněné budově STROM Offices
  • Čím dříve Tě najdeme, tím lépe! Těšíme se na CV/LinkedIn nebo cokoliv, kde se nám nejlépe představíš.
  • A jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz

Informace o pozici

Společnost
Heureka Group a.s.
Adresa
Koželužská 3034/1, Plzeň – Jižní Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Dog-friendly office, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Administrativa, Recepční
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Heureka Group a.s.