Od února - března 2023 (nebo nástup dle dohody) přijmeme do našeho týmu nového pedagoga, který si vezme pod svá přívětivá a sebejistá křídla skupinu 12 dětí 5. - 6. ročníku a stane se součástí Kokošky.
Hledáme aprobovaného pedagoga, který je plný nadšení a energie, těší ho práce s druhostupňovými dětmi, záleží mu na dobré atmosféře v kolektivu, je inspirativní a aktivní, má elán a prostor na výjezdy s dětmi do přírody a v neposlední řadě je kompetentní k výuce odborných předmětů.
Potřebujeme někoho, kdo by kromě aktivního třídnictví převzal blok spojeného předmětu SPOLEČNOST, tj. výuku dějepisu, (zeměpisu) a občanské výchovy. Od září 2023 by měl být úvazek ideálně rozšířen o výuku českého jazyka.
Součástí pracovní náplně je i projektová výuka na 1. stupni ve 3. - 4. ročníku ve spolupráci s dalšími našimi pedagogy a také účast na expedičních středách.
Celková výše úvazku je přibližně 15 hodin přímé výuky (cca 3 dny v týdnu), ale lze se dohodnout i jinak.
Nabízíme:
Nízký počet dětí ve skupině, podporu od kolegů, adekvátní platové ohodnocení, možnost sebevzdělávání, pravidelné týmové a případové supervize, metodické konzultace se spolupracujícími odborníky, podílení se na rozvoji a koncepci Kokošky, svobodné a respektující prostředí, přátelský kolektiv, podporující rodiče a vedení, pravidelná vzájemná zpětná vazba, práce přímo na metru Kobylisy.
Informace o pozici
- Společnost
- KoKoŠka, z.ú.
- Adresa
- Kobyliské náměstí 640/11, Praha – Kobylisy
- Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Benefity: Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na vzdělání, Dovolená více než 5 týdnů, Možnost studijního volna, Profesní/osobní kouč, Vyhrazený čas na inovace
- Zařazeno: Vzdělávání a školství, Učitel základní školy
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ)
- Zadavatel: Nezisková organizace
Pozice je vhodná i pro absolventy.