Pro našeho klienta, technologickou společnost, která vyvíjí a dodává komplexní individuální řešení v oblasti automatizace, vizualizace a robotizace lakovacích a lepicích technologií, hledáme vhodného kandidáta na pozici Manažera technické podpory.

Náplň práce:

  • Řízení, koordinace a výkon servisní aktivity a inspekčních kontrol
  • Spolupráce na celkovém řízení a zajištění plynulého chodu servisu s ohledem na stanovené cíle
  • Spolupráce s ostatními divizemi společnosti (obchodní, projektové, provozní a technické)
  • Zajištění dodávek a služeb zákazníkům dle jejich specifikace
  • Stanovení servisních plánů
  • Optimalizace postupů a procesů servisu, a zároveň implementace a ověření nových technologických postupů, technologií a softwarů
  • Koordinace a řízení činnosti techniků, kontrola provádění činnosti dle směrnic
  • Technická podpora při realizaci servisů
  • Vedení, hodnocení a kontrola výkonu pracovníků v rámci servisu a instalace
  • Řešení reklamací zákazníků
  • Kontrola správnosti fakturací a pohybu skladových zásob
  • Monitoring trhu
  • Školení ostatních na správné postupy provádění činnosti servisu

Požadujeme:

  • Vysokoškolské nebo středoškolské (+ 5 let praxe v oboru) vzdělání technického směru
  • Znalost výrobních systémů a automatizace
  • Znalost technologií, technologických parametrů a řídicích systémů
  • Alespoň 3letou praxi v obchodním, technickém nebo projektovém týmu
  • Dobou znalost práce na PC
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (min. B2)
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Proaktivní přístup a samostatnost
  • Zodpovědnost, pečlivost, smysl pro pořádek
  • Schopnost samostatně rychle se rozhodovat, identifikovat a řešit technické závady
  • Vstřícnost, profesionální vystupování

Výhodou:

  • Platná vyhláška 50/§6

Nabízíme:

  • Práce v unikátním technologickém inovačním centru
  • Telefon, notebook
  • Automobil i k soukromým účelům
  • 5 týdnů dovolené
  • Bonusy za úspěšně ukončené projekty
  • Možnost plánování vlastního pracovního režimu
  • Angličtina s rodilým mluvčím
  • Školení, osobní rozvoj, firemní akce
  • Příjemné a přátelské prostředí s profesionálním přístupem
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Praha - Nučice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Společnost
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Adresa
Nučice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Elektrotechnika a energetika, Technika a vývoj, Servisní technik, Technický ředitel/manažer, Procesní inženýr, Technik automatizace
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.