Tuto pozici obsazujeme pro českou centrálu našeho významného klienta, francouzskou společnost působící v oblasti služeb.
HR Business Partner Junior s marketingovým mindsetem:-)
Co Tě na pozici HR Business Partnera čeká?
- Zodpovědnost za nábor, výběr pozic a podpora manažerů při výběru vhodných kandidátů
- Zodpovědnost za HR Marketnig
- Partnerství a poradenství pro manažery v oblasti rozvoje jejich oddělení
- Poskytování HR řešení a nástrojů, realizace HR projektů a implementace HR procesů interním klientům
- Přispívat k hodnocení práce a poskytovat zpětnou vazbu manažerům a zaměstnancům
- Příprava, realizace a sledování adaptačního programu pro nové zaměstnance spolu s výstupním procesem u odcházejících zaměstnanců
- Pomoc při stanovování ročních a čtvrtletních cílů zaměstnanců a řízení valorizace u interních klientů
- Vzdělávací a rozvojové potřeby zaměstnanců, včetně konzultací o možnostech dalšího kariérního rozvoje a spolupráce s manažery na rozvoji talentů v rámci oddělení
Bude se ti dařit, pokud:
- Máš zkušenosti s recruitmentem alespoň 2 roky
- Máš nos na lidi a daří se ti vybírat ty pravé kandidáty.
- Umíš to se sociálními sítěmi a je ti blízký HR Marketing
- Alespoň trochu se vyznáš v zákoníku práce – legislativa spojená s recruitmentem je důležitá.
- Jsi zákaznicky orientovaný/á a dokážeš správně pochopit potřeby hiring manažerů.
- Máš tah na branku a jsi velmi efektivní v tom, co děláš.
- Recruitment chápeš jako prioritu a do budoucna se chceš naučit i talent management.
- Velmi dobře se domluvíš se anglicky – bude potřeba komunikovat s kolegy v zahraničí a na centrále ve Francii.
Co můžeš získat:
- Pracovní prostředí otevřené diskusi, novým nápadům a samostatnosti
- Práci na nejnovějších technologických řešení a pro jedničku na trhu ve svém oboru
- 6 týdnů dovolené a placené volno na narozeniny
- Flexibilní pracovní dobu s možností pravidelného home office, ale také moderně vybavené kanceláře na pražském Andělu
- Širokou skladbu benefitů v podobě karty nabité stravenkami a příspěvky na volnočasové aktivity
- Příspěvek na penzijní připojištění až 3 % ze mzdy
- Krásné nové kanceláře na Andělu
- A samozřejmě skvělý kolektiv, ve kterém je plno nadšených lidí, kteří chtějí posouvat věci vpřed
Těšíme se, až tě poznáme – pošli životopis, my se ti ozveme a společně všechno probereme 😊
Informace o pozici
- Společnost
- NABUS s.r.o.
- Adresa
- Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
- Plat
- Plat: 40 000 – 60 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Individuální rozpočet na osobnostní růst
- Zařazeno: Personalistika a HR, HR konzultant, Náborář, Personalista, HR specialista, HR generalista, HR Business Partner
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.