Tuto pozici obsazujeme pro českou centrálu našeho významného klienta, francouzskou společnost působící v oblasti služeb.

HR Business Partner Junior s marketingovým mindsetem:-)

Co Tě na pozici HR Business Partnera čeká?

  • Zodpovědnost za nábor, výběr pozic a podpora manažerů při výběru vhodných kandidátů
  • Zodpovědnost za HR Marketnig
  • Partnerství a poradenství pro manažery v oblasti rozvoje jejich oddělení
  • Poskytování HR řešení a nástrojů, realizace HR projektů a implementace HR procesů interním klientům
  • Přispívat k hodnocení práce a poskytovat zpětnou vazbu manažerům a zaměstnancům
  • Příprava, realizace a sledování adaptačního programu pro nové zaměstnance spolu s výstupním procesem u odcházejících zaměstnanců
  • Pomoc při stanovování ročních a čtvrtletních cílů zaměstnanců a řízení valorizace u interních klientů
  • Vzdělávací a rozvojové potřeby zaměstnanců, včetně konzultací o možnostech dalšího kariérního rozvoje a spolupráce s manažery na rozvoji talentů v rámci oddělení

Bude se ti dařit, pokud:

  • Máš zkušenosti s recruitmentem alespoň 2 roky
  • Máš nos na lidi a daří se ti vybírat ty pravé kandidáty.
  • Umíš to se sociálními sítěmi a je ti blízký HR Marketing
  • Alespoň trochu se vyznáš v zákoníku práce – legislativa spojená s recruitmentem je důležitá.
  • Jsi zákaznicky orientovaný/á a dokážeš správně pochopit potřeby hiring manažerů.
  • Máš tah na branku a jsi velmi efektivní v tom, co děláš.
  • Recruitment chápeš jako prioritu a do budoucna se chceš naučit i talent management.
  • Velmi dobře se domluvíš se anglicky – bude potřeba komunikovat s kolegy v zahraničí a na centrále ve Francii.

Co můžeš získat:

  • Pracovní prostředí otevřené diskusi, novým nápadům a samostatnosti
  • Práci na nejnovějších technologických řešení a pro jedničku na trhu ve svém oboru
  • 6 týdnů dovolené a placené volno na narozeniny
  • Flexibilní pracovní dobu s možností pravidelného home office, ale také moderně vybavené kanceláře na pražském Andělu
  • Širokou skladbu benefitů v podobě karty nabité stravenkami a příspěvky na volnočasové aktivity
  • Příspěvek na penzijní připojištění až 3 % ze mzdy
  • Krásné nové kanceláře na Andělu
  • A samozřejmě skvělý kolektiv, ve kterém je plno nadšených lidí, kteří chtějí posouvat věci vpřed

Těšíme se, až tě poznáme – pošli životopis, my se ti ozveme a společně všechno probereme 😊


Informace o pozici

Společnost
NABUS s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Plat
Plat: 40 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Personalistika a HR, HR konzultant, Náborář, Personalista, HR specialista, HR generalista, HR Business Partner
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.