Auria je předním světovým dodavatelem automobilové akustiky a systémů na bázi vláken. Auria, založená v roce 2017, je postavena na více než stoleté historii a vznikla spojením společností Shangai Shenda Co., Ltd. a International Automotive Components (IAC).
Auria provozuje 25 výrobních a 10 obchodních, inženýrských, testovacích a nástrojových center v 10 zemích a zaměstnává téměř 5 000 zaměstnanců po celém světě.

Do nově zřizovaného týmu, jehož úkolem bude správa účetnictví pro další evropské závody, hledáme ekononomicky vzdělané motivované kolegy/kolegyně, kteří budou poskytovat servis ve finanční oblasti pro evropské závody v Auria holding.

Účetní (Accountant GL) s aktivní angličtinou

Chcete být součástí týmu, který působí mezinárodně, ale sídlo má v regionu Česká Lípa?

Baví Vás čísla umíte anglicky a máte smysl pro detail?

Pokud jste na předchozí otázky odpověděli ano, hledáme právě Vás...

Vašimi hlavními činnostmi budou

  • činnosti související s fungováním centra sdílených služeb (SSC) pro evropské závody Aurie (Německo, GB)
  • vedení účetnictví pro evropské závody
  • analýza finančních informací
  • sestavení účetní závěrky, organizace průběhu závěrky, případně spolupráce na měsíčních závěrkách a ročních závěrkách
  • odsouhlasování účtů s hlavní knihou
  • zabezpečení formální, věcné, časové a materiální správnosti účetních dokladů
  • zodpovědnost za zpracování transakcí v souladu s účetními standardy
  • účtování majetku a zpracování daňové agendy
  • reporting, příprava podkladů pro účetní a daňové audity, komunikace s controllery evropských závodů
  • dodržování interních standardů a procesů, archivace daňových dokadů

Co od Vás potřebujeme?

  • člověka s ekonomickým backgroundem a ukončeným středoškolským nebo VŠ vzděláním
  • aktivní znalost anglického jazyka, znalost němčiny výhodou
  • analytické myšlení
  • zkušenosti se SAP a reportingovým programem OneStream velkou výhodou
  • znalost IFRS standardů
  • dobrou znalost MS Office - zejména pokročilá znalost Excel
  • schopnost pracovat v rámci závěrkových termínů
  • smysl pro detail, velkou míru pečlivosti, spolehlivost a samostatnost

A na co se můžete těšit?

  • přátelské, akční a mezinárodní pracovní prostředí
  • moderní kancelářské prostory v regionu Česká Lípa
  • možnost home-office
  • konkurenceschopné odměňování – variabilní bonus, 13. mzda, závodní stravování...
  • další výhody plynoucí z Kolektivní smlouvy.

a spoustu dalších věcí, které Vám rádi sdělíme osobně...

Pokud Vás tato pozice zaujala a třeba nesplňujte všechny požadavky, ozvěte se nám. Vždy je možné najít cestu, jen o sobě musíme vzájemně vědět...


Informace o pozici

Společnost
AAH Czech s.r.o.
Adresa
Nové Zákupy 528, Zákupy
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá) nebo Němčina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Účetní, Pracovník back office, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

AAH Czech s.r.o., Michaela Hejdová
+420 736 507 339