Jsme prodejci regálů a regálových systémů. Provozujeme přes 10 e-shopů ve 4 zemích EU a plánujeme otevírat další.

Do našeho kontaktního centra přijmeme nové kolegy, které baví komunikace se zákazníky po telefonu, emailu a jsou rádi, když jim pomohou zařídit co potřebují. Kontaktní centrum obsluhuje jak zákaznickou linku, kterou zákaznici naleznou na našich webových stránkách, tak i e-mailovou schránku.

Máme pouze informační linku, na kterou nám volají naši zákazníci. S aktivním prodejem se u nás nesetkáš. Budeš poskytovat informace o zboží, zpracovávat objednávky, provádět administrativní úkony spojené s kontaktem se zákazníkem.

S našimi zákazníky komunikujeme v češtině, slovenštině, maďarštině, rumunštině, polštině.

Co bude náplní tvé práce?

· Bezprostřední podpora našich zákazníku prostřednictvím telefonátů a e-mailů

· Poskytování produktového poradenství

· Administrativa spojená s uskutečněným kontaktem s našimi zákazníky

· Práce s interním systémem a zodpovědnost za správnost vložených dat

Jakého kolegu/kolegyni s nadšením uvítáme?

· Máš výborné komunikační schopnosti, příjemný hlasový projev

· Dokážeš rychle reagovat

· Umíš zvládat stresové situace, jsi trpělivý/á

· Ovládáš práci s počítačem

· Perfektní znalost písemné i mluvené polštiny

· Výhodou je, pokud ses někdy setkal(a) s programem Pohoda, Daktela (pokud ne, nevadí)

Co ti nabízíme my?

· Fajn kolektiv, který táhne za jeden provaz

· Stabilní zaměstnání

· Kancelář v moderním OC Futurum

· Pečlivé zaškolení, kde tě naučíme vše potřebné. Od práce s interním systémem, až po veškerý náš sortiment.

· Fix 30 000 Kč – 35 000Kč

· 20 dnů dovolené + 5 Sick days

· Firemní kuchař

· Pro tvoje volnočasové aktivity ti dáme MutliSport kartu i pro tvoje rodinné příslušníky, moderní Fitcentrum u kanceláře

·Místo výkonu práce v Brně s dobrou dostupností a parkovištěm vedle kanceláře

Místo výkonu práce: Brno, Vídeňská 132/100 - práci je nutné vykonávat z naší kanceláře


Informace o pozici

Společnost
FISTAR s.r.o.
Adresa
Vídeňská 132/100, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Základní
Požadované jazyky: Polština (Výborná), Čeština (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Telekomunikace, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Tlumočník/překladatel, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Praxe a stáže, pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.