Jsme prodejci regálů a regálových systémů. Provozujeme přes 10 e-shopů ve 4 zemích EU a plánujeme otevírat další.
Do našeho kontaktního centra přijmeme nové kolegy, které baví komunikace se zákazníky po telefonu, emailu a jsou rádi, když jim pomohou zařídit co potřebují. Kontaktní centrum obsluhuje jak zákaznickou linku, kterou zákaznici naleznou na našich webových stránkách, tak i e-mailovou schránku.
Máme pouze informační linku, na kterou nám volají naši zákazníci. S aktivním prodejem se u nás nesetkáš. Budeš poskytovat informace o zboží, zpracovávat objednávky, provádět administrativní úkony spojené s kontaktem se zákazníkem.
S našimi zákazníky komunikujeme v češtině, slovenštině, maďarštině, rumunštině, polštině.
Co bude náplní tvé práce?
· Bezprostřední podpora našich zákazníku prostřednictvím telefonátů a e-mailů
· Poskytování produktového poradenství
· Administrativa spojená s uskutečněným kontaktem s našimi zákazníky
· Práce s interním systémem a zodpovědnost za správnost vložených dat
Jakého kolegu/kolegyni s nadšením uvítáme?
· Máš výborné komunikační schopnosti, příjemný hlasový projev
· Dokážeš rychle reagovat
· Umíš zvládat stresové situace, jsi trpělivý/á
· Ovládáš práci s počítačem
· Perfektní znalost písemné i mluvené polštiny
· Výhodou je, pokud ses někdy setkal(a) s programem Pohoda, Daktela (pokud ne, nevadí)
Co ti nabízíme my?
· Fajn kolektiv, který táhne za jeden provaz
· Stabilní zaměstnání
· Kancelář v moderním OC Futurum
· Pečlivé zaškolení, kde tě naučíme vše potřebné. Od práce s interním systémem, až po veškerý náš sortiment.
· Fix 30 000 Kč – 35 000Kč
· 20 dnů dovolené + 5 Sick days
· Firemní kuchař
· Pro tvoje volnočasové aktivity ti dáme MutliSport kartu i pro tvoje rodinné příslušníky, moderní Fitcentrum u kanceláře
·Místo výkonu práce v Brně s dobrou dostupností a parkovištěm vedle kanceláře
Místo výkonu práce: Brno, Vídeňská 132/100 - práci je nutné vykonávat z naší kanceláře
Informace o pozici
- Společnost
- FISTAR s.r.o.
- Adresa
- Vídeňská 132/100, Brno – Dolní Heršpice
- Požadované vzdělání: Základní
- Požadované jazyky: Polština (Výborná), Čeština (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
- Benefity: Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Dog-friendly office
- Zařazeno: Administrativa, Telekomunikace, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Tlumočník/překladatel, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO), dohoda o pracovní činnosti (DPČ), jiné
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Praxe a stáže, pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.