Agentura pro podnikání a inovace (API) je státní příspěvková organizace s celostátní působností podřízená Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR. Je zprostředkujícím subjektem pro dotační programy podpory Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost. #jsmeapi

Administrativní pracovník - analytik/čka monitoringu

Orientujete se v účetních dokladech a jejich náležitostech? Víte, jak vypadá rozvaha, výkaz zisků a ztrát a dokážete z nich vyčíst například přidanou hodnotu a tržby v různých členěních? Máte rádi při práci ticho a klid?

Do týmu v Oddělení monitoringu a plateb, hledáme soustředěnou a pečlivou posilu na pozici Analytik / Analytička monitoringu v Oddělení monitoringu a plateb, kterou bude bavit kontrolovat zprávy o udržitelnosti. #jsmeapi

Jaká je náplň práce našich analytiků/Analytiček monitoringu?

  • monitoring pravidelného podávání monitorovacích zpráv do informačního systému OPPIK,
  • vyhodnocování naplňování cílů programu, jednotlivých indikátorů,
  • aktivní spolupráce s ostatními útvary agentury API, na straně vstupů i výstupů,
  • generování zpráv v systému, kontrola a schvalování zpráv o udržitelnosti v OPPIK,
  • zpracovávání, analýza a vyhodnocování dat ze zpráv z jednotlivých projektů/programů,
  • ve spolupráci s jednotlivými projektovými manažery a zaměstnanci MPO podílení se na vytvoření, zavedení a průběžné optimalizaci systému monitorování OPPIK.

Jednoduše řečeno: Naši analyticky nastupují ve fázi ukončení realizace projektu a kontrolují zprávy o udržitelnosti, které naši žadatelé každý rok předkládají. Jejich hlavní náplní je kontrola, zda projekt běží, zda je zachována udržitelnost projektu nebo například plnění jednotlivých indikátorů projektu.

Jaké jsou naše představy o ideálním analytikovi / analytičce?

  • Nejdůležitější je pro nás zájem o oblast financování fondů EU a ochota vše se naučit,
  • protože máme systém zaškolení nováčků, praxe v této oblasti je jen výhodou, ale ne podmínkou,
  • podmínkou je ale minimálně bakalářské vysokoškolské vzdělání,
  • administrativa by Vás měla bavit, nebo by Vás aspoň neměla štvát,
  • jde o práci s čísly a daty, takže pečlivost a schopnost koncentrace je důležitým předpokladem k tomu, že Vám tahle práce půjde,
  • schopnost komunikace se žadateli na profesionální úrovni,
  • ochota vzdělávat se a vykonat zkoušku z oblasti fondů EU u Ministerstva pro místní rozvoj, konkrétně v oboru služby 38 - Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy.

Co všechno Vám za dobře provedenou práci nabízíme?

  • Místem výkonu práce je kancelář v centru Prahy v blízkosti všech linek metra (Karlovo náměstí, IP Pavlova, Můstek),
  • výše platu u nás na Agentuře vždy závisí na praxi. Jsme příspěvková organizace, takže se řídíme tabulkami
  • (12. platová třída, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,), ale přiznáváme osobní příplatek již při nástupu, takže celkový plat není ve finále vůbec špatný,
  • 25 dní dovolené a k tomu až 5 sickdays za rok,
  • pevný pracovní blok od 9:00 do 15:00, zbytek rozvržení pak záleží na Vás,
  • možnost jazykového vzdělávání v podobě individuálních i skupinových lekcí,
  • nadstandardní hodnotu stravenek, takže si s námi budete moct bez starostí vyrazit na oběd,
  • benefitní balíček, z kterého si vyberete to, co Vám nejvíc vyhovuje (MultiSportka, FokusPassy, příspěvek na penzijní či životní pojištění),
  • služební poměr na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené státní zaměstnankyně, květen 2023 nebo dle domluvy,
  • 2x týdne Homeoffice

Jaké jsou zákonné požadavky, abychom Vás mohli pozvat k pohovoru:

  • podmínkou je minimálně dosažený titul bakaláře na vysoké škole,
  • státní občanství České republiky, nebo jiného členského státu Evropské unie, popřípadě státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
  • věk min. 18 let,
  • plná svéprávnost,
  • trestní bezúhonnost,
  • zdravotní způsobilost.

Pokud si myslíte, že by práce u nás mohla být právě to, co hledáte, a splňujete všechny potřebné požadavky, zašlete nám tvůj životopis, a my Vám rádi vysvětlíme, co a jak dál.

Zákonem výše stanovené požadavky budeme potřebovat doložit příslušnými listinami. Ničeho se ale nebojte. Důležité informace o povinných náležitostech přihlášky do výběrového řízení, požadovaných přílohách atp. najdete v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Toto oznámení a požadované přílohy jsou ke stažení na naší úřední desce (https://www.agentura-api.org/cs/o-api/uredni-deska/). V případě zájmu účastnit se výběrového řízení musí být podány dle pokynů v Oznámení do 11. 04. 2023, na adresu Agentury pro podnikání a inovace (Žitná 18, 120 00 Praha 2).

Těšíme se na Vás


Informace o pozici

Společnost
Agentura pro podnikání a inovace
Adresa
Žitná 566/18, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Bakalářské
Benefity: Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Možnost studijního volna
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa, Administrativní pracovník, Specialista na fondy EU
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Agentura pro podnikání a inovace, Jitka Rydvalová
+420 601 157 561