Jsme ryze česká společnost - tým zkušených náborářů a personalistů s desítkami let praxe. Naším mottem je přispívat k úspěchu druhých. Zajišťujeme nábor napříč celou organizační strukturou firem z mnoha různých odvětví od specialistů po nejvyšší management. Kompletní seznam otevřených pozic, možnost registrace i pravidelného odběru našeho jobsletteru najdete na www.peopledrive.cz.

Tax Expert

Pro našeho klienta - kterým je prestižní a stabilní společnost z oblasti pojišťovnictví a patří mezi nejúspěšnější značky na trhu - hledáme zkušenou kolegyni/kolegu na pozici Tax Expert.

  • Hledáte seniorní pozici v oblasti daní?
  • Jste zodpovědná osoba, které je vlastní schopnost u práce přemýšlet?
  • Máte zkušenosti se sestavováním a kontrolou daňových přiznání?
  • Láká Vás možnost profesně se dále rozvíjet?

Jaká práce vás čeká:

  • výkon a koordinace daňových činností v rámci daně z příjmu právnických osob, daně z přidané hodnoty, srážkové daně a ostatních daní pro více firem (pojišťovny, penzijní společnosti a investiční společnost) v rámci koncernu CZ/SK, přičemž Vaše primární zaměření bude CZ s přesahem na SK legislativu
  • příprava a aktualizace dokumentace převodních cen
  • koordinace všech daňových aktivit napříč firmou
  • komunikace s interními klienty (účetní, controlling, produkt, procurement, právní)
  • daňové výpočty a odhady, jak v rámci statutárního účetnictví, tak v IFRS a Solvency II
  • spolupráce na významných vnitrofiremních projektech

Co od vás budeme potřebovat:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • min. 5 let zkušeností v oblasti daní, případně daňového poradenství
  • praxe v pojišťovnictví je vítána
  • velmi dobrou orientaci v účetní problematice
  • schopnost pracovat s lokálními i mezinárodními účetními standardy
  • základní znalost SAP výhodou
  • velmi dobrou znalost anglického jazyka
  • pokročilou znalost práce na PC (zejména MS Excel)
  • analytické myšlení
  • zodpovědný přístup, pečlivost a důslednost, spolehlivost

Co za takovou práci nabízíme:

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti
  • možnost obdržet roční bonus ve výšce 2 násobku platu
  • zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny
  • flexibilní pracovní dobu
  • Home Office
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dni osobního volna za rok
  • příspěvek na online výuku Aj
  • mnoho dalších firemních benefitů (stravenková karta, systém Cafeteria, příspěvek na důchodové pojištění, příspěvek při dlouhodobé nemoci, firemní akce, pitný režim na pracovišti, benefit pro nastávající rodiče, odměna za loajalitu atd.)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Zaujala Vás naše nabídka?

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu!


Informace o pozici

Společnost
Peopledrive
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 100 000 – 120 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Pojišťovnictví, Auditor, Daňový poradce/specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Peopledrive, Lea Winterová
+420 724 052 059
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.