Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.

Podpora managera pro řízení, vyhodnocení kapacit call centra

Co vás čeká:

  • Nastavení reportů a jejich vyhodnocení
  • Zavedení kvalitativních požadavků a výkonnostních kritérií
  • Na základě reportů umět vyhodnotit potřebnou kapacitu zaměstnanců na vytíženost směn
  • Plánování směn, umět predikovat na základě předchozích dat
  • Zpětná kontrola výsledků a zpětná analýza neúspěchů v dané směně a předání podkladů vedoucím, předání zpětné vazby konkrétnímu zaměstnanci
  • Vyhodnocování měřitelných výsledků a podkladů pro odměny zaměstnanců
  • Identifikace tréninkových potřeb
  • Vedení rozhovorů s koordinátory, jejich motivace a poskytování zpětné vazby
  • Podpora pro vedoucí i zaměstnance

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Předchozí zkušenost na obdobné pozici v call centru
  • Analytické myšlení, znalost a chuť do práce s čísly a výborná znalost excelu
  • Zkušenost s prací s lidmi a poskytováním zpětné vazby
  • Proaktivní přístup, smysl pro týmovou práci
  • Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost anličtiny výhodou
  • Dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost

Co vám můžeme nabídnout

  • Nově vytvořenou pozici a příležitost nastavit si vše od úplného začátku
  • Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces
  • Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
  • Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím
  • Měsíční a kvartální bonusy
  • Stravenky formou platební karty
  • Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
  • Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
  • Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, levnější volání a internet, apod.)
  • Firemní produkty (asistence) zdarma (auto asistence a Ordinace GA)
  • Občerstvení na pracovišti každý týden ovocné, slané a sladké dny
  • Volné vstupenky do ZOO
  • Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla
  • Zónu pro relaxaci a zábavu
  • Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti)
  • Týden dovolené navíc
  • Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.

Informace o pozici

Společnost
GLOBAL ASSISTANCE a.s.
Adresa
Dopraváků 749/3, Praha – Dolní Chabry
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Office Manager, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Pracovník back office, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.