Jsme GLOBAL ASSISTANCE a.s. a téměř 20 let se staráme o to, aby každá rodina cítila klid a bezpečí v náročných situacích. Snímáme tíhu nečekaných událostí. Jsme parťákem, který kryje záda, odborně i lidsky. Poskytujeme celou paletu asistenčních služeb v rámci celé Evropy.
Podpora managera pro řízení, vyhodnocení kapacit call centra
Co vás čeká:
- Nastavení reportů a jejich vyhodnocení
- Zavedení kvalitativních požadavků a výkonnostních kritérií
- Na základě reportů umět vyhodnotit potřebnou kapacitu zaměstnanců na vytíženost směn
- Plánování směn, umět predikovat na základě předchozích dat
- Zpětná kontrola výsledků a zpětná analýza neúspěchů v dané směně a předání podkladů vedoucím, předání zpětné vazby konkrétnímu zaměstnanci
- Vyhodnocování měřitelných výsledků a podkladů pro odměny zaměstnanců
- Identifikace tréninkových potřeb
- Vedení rozhovorů s koordinátory, jejich motivace a poskytování zpětné vazby
- Podpora pro vedoucí i zaměstnance
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Předchozí zkušenost na obdobné pozici v call centru
- Analytické myšlení, znalost a chuť do práce s čísly a výborná znalost excelu
- Zkušenost s prací s lidmi a poskytováním zpětné vazby
- Proaktivní přístup, smysl pro týmovou práci
- Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
- Znalost anličtiny výhodou
- Dobré organizační schopnosti, profesionální nadhled a důslednost
Co vám můžeme nabídnout
- Nově vytvořenou pozici a příležitost nastavit si vše od úplného začátku
- Podporu ve vzdělání a řízený adaptační proces
- Možnost práce z domova, cca 20 % úvazku po zaučení
- Plně hrazené individuální jazykové kurzy s rodilým mluvčím
- Měsíční a kvartální bonusy
- Stravenky formou platební karty
- Multisport kartu pouze za 150,-/měsíc
- Příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění až ve výši Kč 2 000,- měsíčně
- Slevy na velké množství firemních produktů (pojištění majetku a motorových vozidel, půjčení auta, vedení účtu ČS, levnější volání a internet, apod.)
- Firemní produkty (asistence) zdarma (auto asistence a Ordinace GA)
- Občerstvení na pracovišti každý týden ovocné, slané a sladké dny
- Volné vstupenky do ZOO
- Nově zrekonstruované kanceláře, klimatizaci, polohovací stoly a ergonomická křesla
- Zónu pro relaxaci a zábavu
- Dny zdraví (fyzioterapie, kontrola znamének, měření skladby těla, ergonomie na pracovišti)
- Týden dovolené navíc
- Smlouvu na dobu neurčitou a jistý finanční růst.
Informace o pozici
- Společnost
- GLOBAL ASSISTANCE a.s.
- Adresa
- Dopraváků 749/3, Praha – Dolní Chabry
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč, Rozjezd zcela nového projektu
- Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Office Manager, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Pracovník back office, Vedoucí/manažer týmu
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.