Máte praxi v administrativě a v pečlivosti vynikáte? Neunikne Vám žádný detail a budete rádi součástí mezinárodního týmu? Napište nám, moc rádi se s Vámi potkáme osobně a představíme si vzájemná očekávání.
Co Vás u klienta čeká:
- Podpora interního právního oddělení, tvorba jednodušších smluv, kontrola dokumentů atp.
- Administrativní podpora vedení společnosti a komunikaci se stáními institucemi Slovenské republiky
- Práce s MS Office: Outlook, PowerPoint, Excel a Word
- Správa datové schránky
- Budete kontaktní osobou pro místní, mezinárodní, interní a externí klienty
Co byste měl/a umět/mít již za sebou:
- Předchozí zkušenost v administrativě, která nám ukáže, že pečlivost a důslednost jsou Vaše druhá jména
- AJ B2
- Chuť učit se a radost z týmové práce
- Přirozená zodpovědnost a spolehlivost
Na co se můžete u klienta těšit:
- Férové ohodnocení úměrné předchozím zkušenostem (iPhone, týden dovolené navíc, stravenky, sleva na zboží)
- Práci z kanceláře, po zaškolení 2 dny práce z domova týdně
- Rozmanitý tým (věkově i národnostně)
- Kancelář na metru C
- Flexibilní pracovní dobu
- Stabilní zázemí silné značky
Informace o pozici
- Společnost
- SBR Recruiting
- Adresa
- Praha – Michle
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Slovenština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích
- Zařazeno: Administrativa, Právní služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Personální agentura