Jsme Dokonalý nájemník, specialisté na pronájmy. Spravujeme stovky vlastních i svěřených nemovitostí zejména v Praze a blízkém okolí. Rozšiřujeme tým a hledáme posilu do oddělení péče o naše nemovitosti. Hlavní činností nového kolegy/kolegyně bude zpracování pravidelných vyúčtování služeb. Takže pokud tě baví dobře organizovaná práce a hledáváš příležitost, kde ocení tvé nadšení pro čísla, tabulky a logiku, zbystři 😊
Co tě na této pozici čeká?
- Budeš zpracovávat vyúčtování služeb souvisejících s pronájmy nemovitostí k bydlení pro naše podnájemníky i pronajímatele dle interních podkladů a postupů a hlídat, aby odešla včas a správně.
- Administrativně zajistíš přepisy odběrných míst od různorodých dodavatelů na našeho smluvního dodavatele.
- Aktivně budeš komunikovat s klienty a dodavateli, poptávat a případně urgovat od nich podklady k vyúčtování.
- Pokud nastane nějaký specifický případ, „zakousneš“ se do něj a budeš samostatně hledat vhodné řešení.
- Denně tě čeká práce s naším informačním systémem a MS Office (zejména Excelem).
- A pak samozřejmě i další administrativní agenda, která s vyúčtováním a pronájmy souvisí.
Co ti můžeme nabídnout?
- férové finanční ohodnocení
- pružnou pracovní dobu
- po zapracování možnost částečné práce v režimu home-office
- možnost podílet se na rozvoji úspěšného start-upu
- příjemné pracovní zázemí v srdci Karlína (u metra Křižíkova)
- přátelský kolektiv a mimopracovní aktivity
Co by ti nemělo chybět?
- kladný vztah k číslům, kalkulacím a tabulkám
- samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
- logické myšlení
- dobrá znalost MS Office, zejména Excelu
- přátelská povaha
- chuť podílet se na rozvoji procesů
Výhodou může být:
- pokud máš zkušenosti s prací ve správě nemovitostí
- pokud se vyznáš ve vyúčtování energií a služeb
Informace o pozici
- Společnost
- Dokonalý nájemník
- Adresa
- Praha – Karlín
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Odborný asistent, Referent, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.