Jsme Dokonalý nájemník, specialisté na pronájmy. Spravujeme stovky vlastních i svěřených nemovitostí zejména v Praze a blízkém okolí. Rozšiřujeme tým a hledáme posilu do oddělení péče o naše nemovitosti. Hlavní činností nového kolegy/kolegyně bude zpracování pravidelných vyúčtování služeb. Takže pokud tě baví dobře organizovaná práce a hledáváš příležitost, kde ocení tvé nadšení pro čísla, tabulky a logiku, zbystři 😊

Co tě na této pozici čeká?

  • Budeš zpracovávat vyúčtování služeb souvisejících s pronájmy nemovitostí k bydlení pro naše podnájemníky i pronajímatele dle interních podkladů a postupů a hlídat, aby odešla včas a správně.
  • Administrativně zajistíš přepisy odběrných míst od různorodých dodavatelů na našeho smluvního dodavatele.
  • Aktivně budeš komunikovat s klienty a dodavateli, poptávat a případně urgovat od nich podklady k vyúčtování.
  • Pokud nastane nějaký specifický případ, „zakousneš“ se do něj a budeš samostatně hledat vhodné řešení.
  • Denně tě čeká práce s naším informačním systémem a MS Office (zejména Excelem).
  • A pak samozřejmě i další administrativní agenda, která s vyúčtováním a pronájmy souvisí.

Co ti můžeme nabídnout?

  • férové finanční ohodnocení
  • pružnou pracovní dobu
  • po zapracování možnost částečné práce v režimu home-office
  • možnost podílet se na rozvoji úspěšného start-upu
  • příjemné pracovní zázemí v srdci Karlína (u metra Křižíkova)
  • přátelský kolektiv a mimopracovní aktivity

Co by ti nemělo chybět?

  • kladný vztah k číslům, kalkulacím a tabulkám
  • samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
  • logické myšlení
  • dobrá znalost MS Office, zejména Excelu
  • přátelská povaha
  • chuť podílet se na rozvoji procesů

Výhodou může být:

  • pokud máš zkušenosti s prací ve správě nemovitostí
  • pokud se vyznáš ve vyúčtování energií a služeb

Informace o pozici

Společnost
Dokonalý nájemník
Adresa
Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Odborný asistent, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Dokonalý nájemník, Radka Prokopová
+420 775 168 703