Chcete pracovat ve společnosti, kde máte možnost nastavovat a změnit cokoli, co dává smysl a vede k lepším výsledkům? Pokud ano, pak pro vás máme jedinečnou příležitost. Do týmu vrcholového managementu společnosti přijmeme zkušeného, seniorního kolegu/kolegyni na pozici Personální ředitel/ka.

Jak si vás představujeme?

  • máte prokazatelné zkušenosti s vedením a rozvojem personálního oddělení a nastavováním personálních procesů napříč celou společností (ideálně v obchodní společnosti),
  • dokážete přinášet nové nápady a návrhy na zlepšení,
  • komunikace, argumentace a asertivita jsou vaší velmi silnou stránkou,
  • dokážete učinit zásadní rozhodnutí a stát si za ním,
  • pracujete samostatně, jste proaktivní a dokážete vyjít s různými typy osobností,
  • jste silná osobnost, která má přirozenou autoritu a profesionální vystupování.
  • nepostrádáte lidskost, empatii a dokážete být spravedliví,
  • SŠ/VŠ vzdělání ideálně obor andragogika či psychologie,
  • perfektní znalost Zákoníku práce a zákonu o zaměstnanosti,
  • zkušenost s nastavování systému odměňování a hodnocení,
  • analytické a logické myšlení,
  • excelentní znalost MS Word a Excel,
  • řidičský průkaz sk. B
  • AJ výhodou, ne však podmínkou.

Co vás v roli Personálního ředitele čeká:

  • budete rozvíjet, posouvat a motivovat vaše kolegy z personálního oddělení (celkem 5 podřízených),
  • nastavovat, vytvářet a inovovat organizační strukturu a interní personální procesy napříč celou společností,
  • aktivní účast na vytváření firemní kultury, principů interní komunikace a budování značky zaměstnavatele,
  • sledování a pravidelné vyhodnocování efektivity klíčových HR ukazatelů,
  • zodpovědnost za projekty v oblasti HR (vzdělávání, rozvoj, nábor, benefity pro zaměstnance, interní komunikace, HR marketing, aj.),
  • nastavování motivačních systémů a systémů odměňování, rozvoje a hodnocení zaměstnanců,
  • podílení se na personálním plánování, včetně hodnocení spokojenosti zaměstnanců,
  • budete podřízení majiteli společnosti a úzce spolupracovat s top managementem společnosti.

Co vám na oplátku můžeme nabídnout:

  • stanete se důležitou součástí top managementu společnosti,
  • prostor pro seberealizaci a volnou ruku při rozvoji HR,
  • práci na hlavní pracovní poměr,
  • za kvalitně odvedenou práci vás rádi odměníme prémiemi,
  • pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba od 9:00 do 15:00 hodin),
  • příspěvek na stravování,
  • slevu na firemní výrobky,
  • dny dovolené navíc,
  • zdarma kávu na pracovišti,
  • parkoviště vyhrazené pro zaměstnance společnosti,
  • elegantní, luxusní a nadstandardní pracovní zázemí centrály společnosti.

Nástup možný ihned.

Máte chuť jít do toho a posunout nás i sebe dále? Dejte nám o sobě vědět a zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Budeme vás co nejdříve kontaktovat a domluvíme se na termínu osobní schůzky.

Těšíme se na vás.


Informace o pozici

Společnost
BANDI VAMOS a.s.
Adresa
Poděbradova 3273/101a, Ostrava – Moravská Ostrava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Personalistika a HR, Specialista pro odměňování a benefity, Specialista pro rozvoj a vzdělávání, Personalista, HR ředitel/manažer, Specialista HR marketingu, HR Business Partner
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.


BANDI VAMOS a.s., Barbora Frydrychová