Chcete pracovat ve společnosti, kde máte možnost nastavovat a změnit cokoli, co dává smysl a vede k lepším výsledkům? Pokud ano, pak pro vás máme jedinečnou příležitost. Do týmu vrcholového managementu společnosti přijmeme zkušeného, seniorního kolegu/kolegyni na pozici Personální ředitel/ka.
Jak si vás představujeme?
- máte prokazatelné zkušenosti s vedením a rozvojem personálního oddělení a nastavováním personálních procesů napříč celou společností (ideálně v obchodní společnosti),
- dokážete přinášet nové nápady a návrhy na zlepšení,
- komunikace, argumentace a asertivita jsou vaší velmi silnou stránkou,
- dokážete učinit zásadní rozhodnutí a stát si za ním,
- pracujete samostatně, jste proaktivní a dokážete vyjít s různými typy osobností,
- jste silná osobnost, která má přirozenou autoritu a profesionální vystupování.
- nepostrádáte lidskost, empatii a dokážete být spravedliví,
- SŠ/VŠ vzdělání ideálně obor andragogika či psychologie,
- perfektní znalost Zákoníku práce a zákonu o zaměstnanosti,
- zkušenost s nastavování systému odměňování a hodnocení,
- analytické a logické myšlení,
- excelentní znalost MS Word a Excel,
- řidičský průkaz sk. B
- AJ výhodou, ne však podmínkou.
Co vás v roli Personálního ředitele čeká:
- budete rozvíjet, posouvat a motivovat vaše kolegy z personálního oddělení (celkem 5 podřízených),
- nastavovat, vytvářet a inovovat organizační strukturu a interní personální procesy napříč celou společností,
- aktivní účast na vytváření firemní kultury, principů interní komunikace a budování značky zaměstnavatele,
- sledování a pravidelné vyhodnocování efektivity klíčových HR ukazatelů,
- zodpovědnost za projekty v oblasti HR (vzdělávání, rozvoj, nábor, benefity pro zaměstnance, interní komunikace, HR marketing, aj.),
- nastavování motivačních systémů a systémů odměňování, rozvoje a hodnocení zaměstnanců,
- podílení se na personálním plánování, včetně hodnocení spokojenosti zaměstnanců,
- budete podřízení majiteli společnosti a úzce spolupracovat s top managementem společnosti.
Co vám na oplátku můžeme nabídnout:
- stanete se důležitou součástí top managementu společnosti,
- prostor pro seberealizaci a volnou ruku při rozvoji HR,
- práci na hlavní pracovní poměr,
- za kvalitně odvedenou práci vás rádi odměníme prémiemi,
- pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba od 9:00 do 15:00 hodin),
- příspěvek na stravování,
- slevu na firemní výrobky,
- dny dovolené navíc,
- zdarma kávu na pracovišti,
- parkoviště vyhrazené pro zaměstnance společnosti,
- elegantní, luxusní a nadstandardní pracovní zázemí centrály společnosti.
Nástup možný ihned.
Máte chuť jít do toho a posunout nás i sebe dále? Dejte nám o sobě vědět a zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Budeme vás co nejdříve kontaktovat a domluvíme se na termínu osobní schůzky.
Těšíme se na vás.
Informace o pozici
- Společnost
- BANDI VAMOS a.s.
- Adresa
- Poděbradova 3273/101a, Ostrava – Moravská Ostrava
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Personalistika a HR, Specialista pro odměňování a benefity, Specialista pro rozvoj a vzdělávání, Personalista, HR ředitel/manažer, Specialista HR marketingu, HR Business Partner
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.