Do naší dynamické společnosti hledáme dynamickou osobu, která doplní tým našich skvělých asistentek, baví ji práce s lidmi a s úsměvem na tváři si poradí v každé situaci!

Hledáš různorodou, pestrou a nestereotypní práci?

Baví Tě komunikace a kreativní řešení úkolů?

Umíš zařídit i nezařiditelné a zvládneš i nezvladatelné?

Jsi pečlivá, organizovaná, samostatná a neunikne ti žádný detail?

Pokud Ti k tomu ještě nechybí úsměv na tváři a umíš vykouzlit úsměv i ostatním, tak hledáme právě TEBE!

Co Ti můžeme nabídnout?

  • Zajímavé platové ohodnocení 45.000 Kč hrubého – dle Tvých zkušeností a šikovnosti Tě řádně ohodnotíme
  • Motivační benefit „zaměstnanec týdne“ (finanční odměna 5.000 Kč)
  • Tým skvělých kolegů v dynamickém prostředí, kde rozhodně nesklouzneš do každodenní rutiny
  • Osobní i profesní růst - každý má možnost se rychle vypracovat a posunout se i do jiných odvětví (HR, marketing, projektový management...)
  • Notebook, mobil a zapůjčení firemního vozidla je samozřejmostí

Co u nás budeš mít na starosti?

  • Zajištění plynulého chodu kanceláří
  • Veškerou administrativu spojenou s podklady pro jednání, služební cesty zaměstnanců, aj.
  • Administrativní úkoly dle zadání napříč firmou i odděleními
  • Přípravu tabulek, přehledů a starání se o drobný reporting a analytiku
  • Můžeš se ale také zapojit do projektů, na kterých pracujeme a pomáhat s jejich realizací
  • Pomáhat se správou vozového parku
  • Samozřejmě také budeš stále k ruce vedení pro ad hoc úkoly
  • Když je třeba, vyrazíš z kanceláře zařídit různé pochůzky

Co Ti nesmí chybět?

  • Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • Skvělé komunikační schopnosti a schopnost dobře předávat informace
  • Dynamická osobnost, která nemá problém rychle a pružně reagovat v každé situaci
  • Vysoká míra adaptability a odolnost vůči stresu
  • Reprezentativní vzhled a pozitivní nastavení
  • Časová flexibilita
  • Velmi dobrá orientace v programech s balíčku MS Office (především Excel a Word)
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Komunikativní znalost AJ nebo NJ výhodou, nikoliv podmínkou


Zaujali jsme Tě a chceš do toho jít s námi? Odpověz prostřednictvím tlačítka „ODPOVĚDĚT“ a nezapomeň přiložit CV spolu s fotografií.

Těšíme se na reakce i na setkání!


Informace o pozici

Společnost
Renturi s.r.o.
Adresa
Ostrava – Zábřeh
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 48 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Project Manager, Vkládání dat do počítače, Správce vozového parku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Renturi s.r.o., Jakub Rotter
+420 733 780 897