Do naší dynamické společnosti hledáme dynamickou osobu, která doplní tým našich skvělých asistentek, baví ji práce s lidmi a s úsměvem na tváři si poradí v každé situaci!
Hledáš různorodou, pestrou a nestereotypní práci?
Baví Tě komunikace a kreativní řešení úkolů?
Umíš zařídit i nezařiditelné a zvládneš i nezvladatelné?
Jsi pečlivá, organizovaná, samostatná a neunikne ti žádný detail?
Pokud Ti k tomu ještě nechybí úsměv na tváři a umíš vykouzlit úsměv i ostatním, tak hledáme právě TEBE!
Co Ti můžeme nabídnout?
- Zajímavé platové ohodnocení 45.000 Kč hrubého – dle Tvých zkušeností a šikovnosti Tě řádně ohodnotíme
- Motivační benefit „zaměstnanec týdne“ (finanční odměna 5.000 Kč)
- Tým skvělých kolegů v dynamickém prostředí, kde rozhodně nesklouzneš do každodenní rutiny
- Osobní i profesní růst - každý má možnost se rychle vypracovat a posunout se i do jiných odvětví (HR, marketing, projektový management...)
- Notebook, mobil a zapůjčení firemního vozidla je samozřejmostí
Co u nás budeš mít na starosti?
- Zajištění plynulého chodu kanceláří
- Veškerou administrativu spojenou s podklady pro jednání, služební cesty zaměstnanců, aj.
- Administrativní úkoly dle zadání napříč firmou i odděleními
- Přípravu tabulek, přehledů a starání se o drobný reporting a analytiku
- Můžeš se ale také zapojit do projektů, na kterých pracujeme a pomáhat s jejich realizací
- Pomáhat se správou vozového parku
- Samozřejmě také budeš stále k ruce vedení pro ad hoc úkoly
- Když je třeba, vyrazíš z kanceláře zařídit různé pochůzky
Co Ti nesmí chybět?
- Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
- Skvělé komunikační schopnosti a schopnost dobře předávat informace
- Dynamická osobnost, která nemá problém rychle a pružně reagovat v každé situaci
- Vysoká míra adaptability a odolnost vůči stresu
- Reprezentativní vzhled a pozitivní nastavení
- Časová flexibilita
- Velmi dobrá orientace v programech s balíčku MS Office (především Excel a Word)
- Řidičský průkaz skupiny B
- Komunikativní znalost AJ nebo NJ výhodou, nikoliv podmínkou
Zaujali jsme Tě a chceš do toho jít s námi? Odpověz prostřednictvím tlačítka „ODPOVĚDĚT“ a nezapomeň přiložit CV spolu s fotografií.
Těšíme se na reakce i na setkání!
Informace o pozici
- Společnost
- Renturi s.r.o.
- Adresa
- Ostrava – Zábřeh
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Plat
- Plat: 48 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Project Manager, Vkládání dat do počítače, Správce vozového parku
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.