Pro našeho klienta významnou účetní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadujeme: SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a dané legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 1 rok, zkušenost vedením a zpracováním podvojného účetnictví, znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního SW, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku, ochotu učit se nové věci.
Vaším hlavním úkolem bude: zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví klientů od prvotních dokladů až po DPH, daně a závěrkové práce, úzká spolupráce s finančním manažerem, práce s PC.
Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, možnost seberealizace a profesního rozvoje, odborná školení, nástup ihned. R.č.: 202302
Informace o pozici
- Společnost
- ADVANCE HR,s.r.o.
- Adresa
- Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Plat
- Plat: 40 000 – 55 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby
- Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní, Finanční specialista
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Personální agentura
Pozice je vhodná i pro absolventy.