Podporujeme plnohodnotný život lidí se zkušeností s duševním onemocněním ve společnosti.
Asistent/ka do centra Nábřeží
Do centra Nábřeží hledáme nového kolegu či kolegyni, který spolu s ředitelkou a ekonomem bude tvořit zázemí centra. Bude administrativní podporou ředitelce, bude koordinovat běžné provozní činnosti Centra.
Co Vás čeká?
Administrativně – provozní oblast:
- Administrativní podpora ředitelce Centra – personální administrativa, evidence práce, zjišťování a vykazování statistických dat apod.
- Podílení se na tvorbě projektových žádostí a průběžných/závěrečných zpráv, koordinace těchto aktivit, kompletace dokumentů a podkladů.
- Zajištění evidence majetku, realizace drobných nákupů a případných reklamací.
- Spolupráce s provozním oddělením organizace, koordinace provozních pracovníků Centra – údržba, úklid, opravy a provoz bytů ve službě Chráněné bydlení apod.
- Zajištění komunikace s centrálou organizace a další běžná agenda.
Propagace Centra a jeho aktivit:
- Aktualizace webových stránek a facebooku, příprava propagačních materiálů apod.
- Organizace akcí pořádaných Centrem.
- Navazování vztahů s veřejností a potenciálními donátory.
Jaké znalosti a dovednosti je potřeba mít?
- Zkušenost na obdobné pozici alespoň 1 rok.
- Zkušenost práce v neziskovém sektoru výhodou.
- Výbornou znalost práce s PC, Windows, MS Office.
- Týmový duch a proaktivní přístup se počítá.
- Samostatnost, rozhodnost, spolehlivost a pečlivost.
- Dobré komunikační a prezentační schopnosti.
- Bezvadnou úroveň psaného projevu.
- Základní orientace v sociálních službách výhodou.
Co můžeme nabídnout?
- Práci na 0,5 – 0,7 úvazku.
- Práci, která má smysl.
- Neformální pracovní atmosféru.
- Tým odborníků, kteří kdykoli poradí.
- Navíc lze využít i nabídky interních kurzů z oblasti psychologie a seberozvoje.
- Dovolená 5 týdnů.
- Flexibilní pracovní dobu a dle domluvy možnost práce z domova.
Náležitosti výběrového řízení:
K ústnímu pohovoru budou vyzváni pouze vybraní kandidáti. Těšíme se na vaše CV a motivační dopisy - jsou nedílnou podmínkou postupu do výběrového řízení.
Nástup dle dohody.
Fokus Praha si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.
Informace o pozici
- Společnost
- Fokus Praha, z.ú.
- Adresa
- Sabinova 287/3, Praha – Žižkov
- Požadované vzdělání: Vyšší odborné
- Benefity: Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Dovolená více než 5 týdnů
- Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Nezisková organizace