Náplň práce:

  • Vedení agendy, organizování schůzek výkonné ředitelky
  • Zajišťování služebních cest, letenek, ubytování, vyúčtování služebních cest
  • Vyřizování emailové korespondence, odpovědi na dopisy, administrace příchozí a odchozí pošty
  • Vedení databáze smluv a interních předpisů
  • Zajišťování školení pro zaměstnance + zajištění revize elektro zařízení
  • Vedení databáze časopisu PLYN a TPG
  • Rozesílka vydávaných tištěných technických dokumentů na členské firmy ČPS
  • Korektury interních a externích odchozích dokumentů a podkladů
  • Zápisy ze schůzek vedení
  • Vyřizování telefonických hovorů
  • Vyzvedávání návštěv, zajištění občerstvení pro návštěvy a další schůzky, rezervace a správa zasedacích místností
  • Správa a zajištění údržby služebního vozidla
  • Objednávky servisu kancelářské techniky, kancelářských potřeb, IT položek, vizitek aj.
  • Příprava podkladů na jednání
  • Schvalování faktur a objednávek, evidence faktur v účetním systému
  • Inventura drobného majetku a majetku
  • Zodpovědnost za administrativu a bezproblémový chod ČPS a podpůrných procesů
  • Jednání s dodavateli služeb
  • Správa datové schránky
  • Správa registru smluv

Požadavky:

  • Organizační schopnosti
  • Velký důraz na pečlivost, důslednost a přesnost
  • Komunikativnost
  • Týmový hráč
  • Schopnost jednat asertivně i v zátěžových situacích
  • Chuť inovovat procesy a chodit s nápady na zefektivnění chodu organizace
  • Velmi důležitý je pozitivní přístup k práci (nevidět problémy a překážky, ale naopak hledat řešení, nápady)
  • Výborná znalost českého jazyka/pravopisu
  • Prokazatelné zkušenosti s organizováním akcí (např. v rámci školy) jsou velkým pozitivem
  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Excel, Word, MS Teams, Planner)
  • Jazyk: angličtina na výborné úrovni

Nabízíme:

  • Zajímavou a různorodou práci v mladém dynamickém kolektivu
  • Pružná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna
  • Zaměstnanecké benefity (příspěvek na životní pojištění, sociální fond, příspěvek na stravné ve výši 100 Kč a další)

NÁSTUP MOŽNÝ IHNED!


Informace o pozici

Společnost
Český plynárenský svaz
Adresa
U plynárny 223, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Administrativa, Elektrotechnika a energetika, Výroba a průmysl, Asistent/asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Český plynárenský svaz
U Plynárny 223/42, 14000 Praha 4 - Michle, Česko
731 502 091