Posláním naší obecně prospěšné společnosti REMEDIUM Praha o.p.s. je podpora a realizace činností vedoucích ke zvyšování kompetence občanů v nepříznivé psychosociální situaci anebo občanů touto situací ohrožených.
Posilujeme samostatnost a zodpovědnost jednotlivců i organizací tím, že:
- vzděláváme pracovníky v sociálních službách a další pomáhající profese a podporujeme jejich profesní a osobnostní růst
- poskytujeme bezplatné, nezávislé, důvěrné a nestranné poradenství, poskytujeme věcné a správné informace
- organizujeme sociálně aktivizační, vzdělávací, společenské a kulturní programy pro seniory
Mezi naše hodnoty patří:
Respekt · Tradice · Poctivost · Sounáležitost · Láska k životu
Občanský poradce/ poradkyně
Hledáte práci, ve které Vám nehrozí stereotyp, učíte se stále něco nového, potkáváte se s novými lidmi a novými výzvami? Jste komunikativní, empatický a respektující člověk? Zajímají vás právní předpisy a jejich aplikace? Vítáte podporu užšího i širšího týmu a sami ji dokážete poskytnout? Jsou Vám blízké hodnoty naší organizace?
Pokud na všechny tyto otázky odpovídáte ano, tak by Vás mohla zaujmout nabízená pracovní pozice poradce/ poradkyně v Občanské poradně REMEDIUM.
Hledáme kolegyni nebo kolegu do týmu na úvazek 0,2
Náplň práce:
- poskytování odborného sociálního poradenství formou osobní a telefonické komunikace s klienty
- zodpovídání emailových dotazů klientů
- vyhledávání a poskytování potřebných informací pro zájemce a uživatele služby
- vedení klientské dokumentace
- spolupráce na projektech poradny
- účast na týmových setkáních včetně pravidelné supervize
- účast na vzdělávacích akcích, interních školeních a celoorganizačních pracovních setkáních
Jaké vzdělání, znalosti, schopnosti, dovednosti a možnosti byste měli mít:
- VOŠ nebo VŠ vzdělání v oborech sociální práce nebo právo (splňující vzdělání pro výkon profese sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb.),
- min. 1 rok praxe v sociální oblasti
- doložená trestní bezúhonnost z důvodu registrace sociální služby
- dovednosti: odpovídající počítačová gramotnost (MS Office – min. Word, Excel,Outlook, PowerPoint, Google), ovládání běžných kancelářských a prezentačních zařízení, vedení virtuální a klasické „papírové“ administrativy, kultivovaný mluvený i písemný projev v českém jazyce
- schopnosti: komunikativní a vstřícné jednání, otevřenost k práci se sebou samým a ochota se neustále vzdělávat, pečlivost, systematičnost, odolnost proti zátěž, organizační schopnosti, poctivost, kooperace, otevřenost k hodnotám organizace
- výhodou je aktivní zkušenost s poskytováním odborného sociálního poradenství, dobrá orientace v neziskovém sektoru a návazných službách a časová flexibilita
Co vám nabízíme:
- kreativní a rozvojové prostředí stabilní neziskové organizace
- pracovní prostředí a pracovní vztahy zaměřené na hodnoty a etiku práce
- Interní vzdělávání zaměřené na aktuální potřeby pracovníků
- soustavné vedení pracovníka a pravidelné hodnocení pracovního výkonu a pracovních postojů
- metodická podpora včetně supervize
- spolupráce na dohodu o provedení práce
- úvazek: ve výši 0.2
- finanční ohodnocení odpovídající dosavadním pracovním zkušenostem
- nástup v průběhu dubna 2023
Místo a čas práce: Hlavním pracovním místem poradce/poradkyně je sídlo organizace REMEDIUM Praha na adrese Křišťanova 15, Praha 3.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání dvou dokumentů:
- motivačního dopisu, ve kterém popíšete, jaká je vaše motivace vykonávat uvedenou pozici, jaké k ní máte profesní a osobnostní předpoklady a jakou máte představu o pracovních činnostech v běžném provozu občanské poradny
- strukturovaného profesního životopisu v českém jazyce.
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte nejpozději do 31. března 2023. Do výběrového řízení můžeme zařadit pouze ty zájemce, kteří výše uvedené podmínky naplní.
Zájemce o pozici budeme o výběru a případném pozvání do dalšího kola informovat průběžně e-mailem. Nejpozději od nás zprávu obdržíte do 3. dubna 2023.
Osobní setkání bude probíhat v první polovině měsíce dubna po individuální domluvě s vybranými zájemci o pozici v sídle naší organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.
Informace o pozici
- Společnost
- REMEDIUM Praha o.p.s.
- Adresa
- Křišťanova 1698/15, Praha – Žižkov
- Požadované vzdělání: Vyšší odborné
- Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Právní služby, Služby, Zdravotnictví a sociální péče
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: jiné
- Zadavatel: Nezisková organizace
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Pozice je vhodná i pro důchodce.
Křišťanova 1698/15, 13000 Praha – Žižkov, Česká republika