Amundi je evropským lídrem v investování a řadí se mezi deset největších společností světa z pohledu objemu majetku pod správou. Pro své klienty spravuje aktiva v hodnotě více než 1,7 bilionu eur. Manažerské týmy Amundi působí ve všech hlavních finančních centrech v Evropě (Paříž, Londýn, Milán), Asii (Japonsko, Hongkong, Singapur) a Spojených státech. Pro skupinu Amundi je velmi důležitý blízký a dlouhodobý vztah s klienty a z toho plynoucí silná přítomnost na lokálních trzích.
Produkty společnosti Amundi jsou oceňovány v mezinárodních i lokálních soutěžních. V roce 2021 byl oceněn např. fond CPR Global Disruptive Opportunities, který zvítězil v prestižní anketě Zlatá koruna a získal i mezinárodní ocenění AA rating City Wire a 5* Morningstar.
Skupina Amundi je lídrem v tzv. odpovědném investování a dlouhodobě usiluje o naplňování strategie ESG (Environment, Social, Governance) ve všech svých činnostech.

Více o nás zde: https://www.amundi.cz/produkty/Zvolte-si-Amundi/Skupina-Amundi

Specialista reportingu a middle-office

Do oddělení middle-office hledáme novou posilu na pozici, jejíž hlavní náplní je…

  • regulatorní reporting podílových fondů a obchodníka s cennými papíry
  • plnění oznamovacích povinností ve vztahu k dalším institucím
  • další činnosti middle-office – oceňování podílových fondů, práce s daty apod.

Požadavky, které byste měli splňovat…

  • minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru
  • znalost investičních instrumentů
  • znalost anglického jazyka
  • pokročilá znalost MS EXCEL
  • smysl pro týmovou práci
  • analytické myšlení
  • pečlivost a zodpovědnost

Výhodou je…

  • praxe v oblasti regulatorního reportingu, SDAT
  • znalost systémů ARBES SDAT, ARBES TOPAS, ARBES TA, Starnet
  • znalost problematiky podílových fondů a obchodníka s cennými papíry
  • znalost Visual Basic
  • vysokoškolské vzdělání

A co nabízíme my?

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti, milý kolektiv
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • široké spektrum zaměstnaneckých výhod, nadstandardní benefity
  • příjemné pracovní prostředí v nových kancelářích v Praze Karlíně
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • možnost práce z domova

V případě zájmu nám zašlete svůj životopis.

Těšíme se na Vás!


Informace o pozici

Společnost
Amundi Czech Republic, investiční společnost, a.s.
Adresa
Rohanské nábřeží 693/10, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel