ZENOVA services s.r.o. je českou společností působící po celé České republice a spolehlivý partner s dlouholetými zkušenosti na trhu v oblasti služeb facility managementu. Pro naše klienty zajišťujeme činnosti, které nesouvisí s jejich hlavní činností jako technickou správu, úklid, odpadové hospodářství, energetický management, recepční a administrativní služby, údržbu zeleně a další.

Administrativní podpora personálního oddělení

Do našeho usměvavého a veselého personálně-mzdového týmu hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Administrativní podpora personálního oddělení,

Nabízená pozice je vhodná pro všechny uchazeče a uchazečky, kterým je blízká administrativa a práce s lidmi.

Jak to u nás funguje:

Jsme kamarádský kolektiv o 6 členech a rádi bychom do svého týmu přijali podobně naladěného člověka, kterého bude personalistika a administrativa bavit stejně tak jako nás! 🌺

Pracovní náplň je u nás velice různorodá. Setkáváme se s personální agendou od A do Z, tudíž je zde možnost seznámit se, rozvíjet své zkušenosti či se zdokonalit téměř ve všech odvětvích HR.

Čemu se u nás budete věnovat:

  • evidence příchozí pošty a zakládání
  • evidence dat o zaměstnancích v personálním systému
  • pracovně-právní dokumentace (vystavování smluv, dodatků a ukončení pracovních poměrů a dohod)
  • poradenství zaměstnancům a vyřizování jejich požadavků napříč ČR (telefonicky/e-mailem)
  • spoluúčast na různorodých personálních projektech.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • znalost balíčku MS Office
  • schopnost pracovat a rozhodovat se samostatně
  • pečlivost a smysl pro detail
  • organizační a komunikační schopnosti
  • logické uvažování a selský rozum.

Co nabízíme:

  • 20+5 dní dovolené navíc
  • firemní mobilní telefon a notebook
  • zvýhodněný tarif pro rodinné příslušníky
  • masáž každý měsíc zdarma
  • Multisport kartu
  • stravenkovou kartu Edenred
  • smlouvu na dobu určitou jeden rok s možností dalšího prodloužení
  • zázemí stabilní společnosti
  • specifická pracovní doba a zkrácené páteční dny (PO-ČT 8:00 – 17:00, PÁ 8:30 – 15:00).

Pokud se rádi učíte a chcete rozvíjet své zkušenosti z oblasti HR, neváhejte a zašlete nám své CV spolu s průvodním dopisem.

Těšíme se na setkání. 😊


Informace o pozici

Společnost
ZENOVA services s.r.o.
Adresa
Vinohradská 3217/167, Praha – Strašnice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


ZENOVA services s.r.o., Karolína Broklová
771 136 601