ZENOVA services s.r.o. je českou společností působící po celé České republice a spolehlivý partner s dlouholetými zkušenosti na trhu v oblasti služeb facility managementu. Pro naše klienty zajišťujeme činnosti, které nesouvisí s jejich hlavní činností jako technickou správu, úklid, odpadové hospodářství, energetický management, recepční a administrativní služby, údržbu zeleně a další.
Administrativní podpora personálního oddělení
Do našeho usměvavého a veselého personálně-mzdového týmu hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Administrativní podpora personálního oddělení,
Nabízená pozice je vhodná pro všechny uchazeče a uchazečky, kterým je blízká administrativa a práce s lidmi.
Jak to u nás funguje:
Jsme kamarádský kolektiv o 6 členech a rádi bychom do svého týmu přijali podobně naladěného člověka, kterého bude personalistika a administrativa bavit stejně tak jako nás! 🌺
Pracovní náplň je u nás velice různorodá. Setkáváme se s personální agendou od A do Z, tudíž je zde možnost seznámit se, rozvíjet své zkušenosti či se zdokonalit téměř ve všech odvětvích HR.
Čemu se u nás budete věnovat:
- evidence příchozí pošty a zakládání
- evidence dat o zaměstnancích v personálním systému
- pracovně-právní dokumentace (vystavování smluv, dodatků a ukončení pracovních poměrů a dohod)
- poradenství zaměstnancům a vyřizování jejich požadavků napříč ČR (telefonicky/e-mailem)
- spoluúčast na různorodých personálních projektech.
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání
- znalost balíčku MS Office
- schopnost pracovat a rozhodovat se samostatně
- pečlivost a smysl pro detail
- organizační a komunikační schopnosti
- logické uvažování a selský rozum.
Co nabízíme:
- 20+5 dní dovolené navíc
- firemní mobilní telefon a notebook
- zvýhodněný tarif pro rodinné příslušníky
- masáž každý měsíc zdarma
- Multisport kartu
- stravenkovou kartu Edenred
- smlouvu na dobu určitou jeden rok s možností dalšího prodloužení
- zázemí stabilní společnosti
- specifická pracovní doba a zkrácené páteční dny (PO-ČT 8:00 – 17:00, PÁ 8:30 – 15:00).
Pokud se rádi učíte a chcete rozvíjet své zkušenosti z oblasti HR, neváhejte a zašlete nám své CV spolu s průvodním dopisem.
Těšíme se na setkání. 😊
Informace o pozici
- Společnost
- ZENOVA services s.r.o.
- Adresa
- Vinohradská 3217/167, Praha – Strašnice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů
- Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.