Možná nás znáte jako technologickou společnost, která umožňuje našim zákazníkům kvalitně doručovat mediální obsah, služby jedinečné na trhu jako streaming, OTT, HbbTV, Červené tlačítko. Naše portfolio je ale mnohem širší. Jsme lídrem v oblasti virtualizačních technologií, nabízíme profesionální cloudové služby, hosting, máme vlastní datová centra, vyvíjíme IoT řešení. Zkrátka převádíme technologické trendy do inovativních mediálních, telekomunikačních a IT infrastrukturních služeb.

Do našeho šestičlenného HR týmu hledáme novou kolegyni/nového kolegu.

Jaká práce Vás čeká:

  • kompletní mzdová agenda (cca 360 zaměstnanců),
  • příprava pracovních smluv, dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti, dodatků k pracovním smlouvám, apod.
  • přihlašování a odhlašování zaměstnanců na zdravotní pojišťovny a ČSSZ,
  • zpracování exekucí, nemocenských, ročního zúčtování daní,
  • vystavování evidenčních listů zaměstnanců,
  • komunikace s úřady státní správy,
  • pravidelný HR reporting,
  • zadávání dat do mzdového/personálního systému SAP,
  • rozvoj mzdového/personálního systému SAP
  • spolupráce s finanční účtárnou a ostatními odděleními.

Co od Vás potřebujeme:

  • min. středoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického zaměření,
  • praxe samostatné mzdové účetní/personalistky alespoň 5 let,
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook),
  • znalost SAP výhodou,
  • znalost platné pracovně-právní legislativy,
  • ochotu dále se vzdělávat,
  • důslednost, spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • spolupráci v týmu

Co jsme v CRA připravili pro Vás:

  • stanete se součástí unikátní a stabilní technologické firmy,
  • práci v malém kolektivu přátelské, téměř rodinné atmosféře,
  • příležitost k seberealizaci,
  • odpočinek a zdraví je základ, proto dostanete 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dnů zdravotního volna,
  • benefity formou výběru z kafeterie v hodnotě 19 200 Kč a stravenky v hodnotě 150 Kč,
  • a samozřejmě také notebook, mobil a všechno, co potřebujete k práci

Informace o pozici

Společnost
České Radiokomunikace a.s.
Adresa
Skokanská 2117/1, Praha – Břevnov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Telekomunikace, HR konzultant, Mzdový účetní, Personalista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

České Radiokomunikace a.s., Kristýna Špaňhelová