Pro našeho klienta významnou advokátní kancelář se sídlem v Praze 4 hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadujeme: SŠ/VŠ – ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice a s kompletním zpracováním účetnictví min. 3 roky, znalost práce s PC MS Office, podmínkou znalost nějakého účetního SW (Money S3 výhodou), samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku, zkušenost s vedením menšího týmu.
Vaším hlavním úkolem bude: práce v účetním oddělení, zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti (zpracování prvotních dokladů, DPH a daňového přiznání, po závěrkové práce apod.), úzká spolupráce s finančním manažerem a vedením společnosti, jednání s úřady a bankou.
Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, velmi příjemné pracovní prostředí, pracoviště v blízkosti metra Budějovická (trasa metra C), dobrý kolektiv, možnost seberealizace a profesního rozvoje, velmi dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned. R.č.: 201934
Informace o pozici
- Společnost
- ADVANCE HR,s.r.o.
- Adresa
- Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Plat
- Plat: 50 000 – 55 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení
- Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Hlavní účetní
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Personální agentura