Proč si práci u Webglobe zamiluješ
Jsme top registrátor domén a poskytovatel hostingu a serverů na Slovensku a v Čechách s 20letou historií a silným investorem v zádech. I když jsme velikostí spíš už trochu korporát, stále se bereme jako start up. Díky tomu se u nás můžeš naučit opravdu profesionální postupy hodné velké firmy, a přitom si nepřipadat jako robot, co má za úkol plnit plán na 110 %. Říkat, že jsme rodina, by bylo trochu klišé. V rámci týmu jsme si ale blízko a pomáháme si. Náš každoroční teambuilding Webglobe Day je legendární.
Customer Support Specialist – přítel na telefonu
Místo: Vinohradská 190, Praha nebo Pražaková 69, Brno (Občas i z domova)
Termín: Kdy se ti to hodí. Dveře máš otevřené.
Druh úvazku: Pracovní smlouva, na IČO, jak chceš.
Nástupní plat: Tohle si povíme až při pohovoru (takže si to dobře promysli).
Dokážeš svojí 80leté babičce každý týden znovu a znovu trpělivě vysvětlovat, jak se dělá zavináč na klávesnici (a co to vůbec je zavináč)? Ano? Tak to máš základní předpoklad pro to být dobrá podpora pro naše zákazníky. U nás budeš lidem pomáhat řešit problémy s doménami, webhostingem a servery. Jestli jsou ti tyhle termíny cizí, nevadí. Rychle tě zaškolíme. Důležité je pro nás hlavně příjemné vystupování a schopnost zachovat klidnou hlavu i ve chvílích, kdy se na tebe valí dotěrné dotazy.
Jak bude vypadat tvůj běžný pracovní týden?
- Sedneš k počítači, zvedneš sluchátko, pro naše zákazníky budeš k dispozici na telefonu, e-mailu a on-line chatu.
- Vyřešíš všechny jejich technické problémy (s tím ti pomohou naši administrátoři a ty se od nich můžeš leccos naučit).
- Ulehčíš si do budoucna práci tím, že z opakujících se dotazů uděláš článek do naší poradny.
- Řekneš našemu marketingu, co si zákazníci myslí o našich newsletterech a webu.
Jaké schopnosti, zkušenosti na to budeš potřebovat?
- Máš chuť se vzdělávat.
- Perfektní češtinu a dobrou angličtinu (B2) slovem i písmem.
- I když máš k ruce celý náš technický tým, snažíš se řešení problému nejdřív najít sám/sama.
- Zvládneš práci na směny.
Absolutně nás oslníš, pokud:
- Umíš používat WordPress.
- Máš předchozí zkušenost jako customer support.
Bonusy, které od nás dostaneš:
- Štědrý příspěvek na vlastní hardware.
- Webhosting zadarmo pro vlastní projekty.
- Stravenky/příspěvek na stravování.
- Firemní kurzy angličtiny.
- Home office.
- Možnost růstu nejen v rámci customer support (spousta našich adminů a produkťáků začínala na podpoře)
- Celofiremní teambuiling.
- Neformální pracovní prostředí v kolektivu nadšenců pro moderní technologie.
- Vybavená kuchyňka.
Informace o pozici
- Společnost
- Webglobe, s.r.o.
- Adresa
- Vinohradská 1630/190, Praha – Vinohrady
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova, Dovolená více než 5 týdnů
- Zařazeno: Zákaznický servis, Pracovník help desku
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Zadavatel: Zaměstnavatel