Proč si práci u Webglobe zamiluješ

Jsme top registrátor domén a poskytovatel hostingu a serverů na Slovensku a v Čechách s 20letou historií a silným investorem v zádech. I když jsme velikostí spíš už trochu korporát, stále se bereme jako start up. Díky tomu se u nás můžeš naučit opravdu profesionální postupy hodné velké firmy, a přitom si nepřipadat jako robot, co má za úkol plnit plán na 110 %. Říkat, že jsme rodina, by bylo trochu klišé. V rámci týmu jsme si ale blízko a pomáháme si. Náš každoroční teambuilding Webglobe Day je legendární.

Customer Support Specialist – přítel na telefonu

Místo: Vinohradská 190, Praha nebo Pražaková 69, Brno (Občas i z domova)

Termín: Kdy se ti to hodí. Dveře máš otevřené.

Druh úvazku: Pracovní smlouva, na IČO, jak chceš.

Nástupní plat: Tohle si povíme až při pohovoru (takže si to dobře promysli).

Dokážeš svojí 80leté babičce každý týden znovu a znovu trpělivě vysvětlovat, jak se dělá zavináč na klávesnici (a co to vůbec je zavináč)? Ano? Tak to máš základní předpoklad pro to být dobrá podpora pro naše zákazníky. U nás budeš lidem pomáhat řešit problémy s doménami, webhostingem a servery. Jestli jsou ti tyhle termíny cizí, nevadí. Rychle tě zaškolíme. Důležité je pro nás hlavně příjemné vystupování a schopnost zachovat klidnou hlavu i ve chvílích, kdy se na tebe valí dotěrné dotazy.

Jak bude vypadat tvůj běžný pracovní týden?

  • Sedneš k počítači, zvedneš sluchátko, pro naše zákazníky budeš k dispozici na telefonu, e-mailu a on-line chatu.
  • Vyřešíš všechny jejich technické problémy (s tím ti pomohou naši administrátoři a ty se od nich můžeš leccos naučit).
  • Ulehčíš si do budoucna práci tím, že z opakujících se dotazů uděláš článek do naší poradny.
  • Řekneš našemu marketingu, co si zákazníci myslí o našich newsletterech a webu.

Jaké schopnosti, zkušenosti na to budeš potřebovat?

  • Máš chuť se vzdělávat.
  • Perfektní češtinu a dobrou angličtinu (B2) slovem i písmem.
  • I když máš k ruce celý náš technický tým, snažíš se řešení problému nejdřív najít sám/sama.
  • Zvládneš práci na směny.

Absolutně nás oslníš, pokud:

  • Umíš používat WordPress.
  • Máš předchozí zkušenost jako customer support.

Bonusy, které od nás dostaneš:

  • Štědrý příspěvek na vlastní hardware.
  • Webhosting zadarmo pro vlastní projekty.
  • Stravenky/příspěvek na stravování.
  • Firemní kurzy angličtiny.
  • Home office.
  • Možnost růstu nejen v rámci customer support (spousta našich adminů a produkťáků začínala na podpoře)
  • Celofiremní teambuiling.
  • Neformální pracovní prostředí v kolektivu nadšenců pro moderní technologie.
  • Vybavená kuchyňka.

Informace o pozici

Společnost
Webglobe, s.r.o.
Adresa
Vinohradská 1630/190, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Práce převážně z domova, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Zákaznický servis, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Zadavatel: Zaměstnavatel

Webglobe, s.r.o., Petra Slugeňová
+421908275529