Hledáme posilu našeho Backoffice týmu - plný úvazek.


Jsme mladá, rostoucí firma zabývající se prodejem tiskových a kancelářských produktů, na trhu působíme již 8. rokem. Vládne u nás přátelská atmosféra a pořád se něco děje. Hodně se u nás mluví i německy, protože jsem součástí rakouského holdingu. Máme rozsáhlou moderní kancelář v centru Českých Budějovic, kde zajišťujeme jak samotné sjednávání zakázek, tak administrativu i expedici zboží. Často také někam společně jdeme nebo jedeme.

V Čechách máme tisíce klientů, pouze z řad podnikajících subjektů.

Jelikož je u nás důležitá zastupitelnost, hledáme zodpovědnou ambiciózní osobnost, která zastane více činností od zadávání objednávek do systému, jejich ověřování a zakládání, účtování, klientský servis, řešení reklamací, podpory prodejního týmu, HR agendu a další administrativní činnosti. Podmínkou je alespoň komunikativní znalost němčiny na úrovni běžné pracovní agendy.

Nabízíme fixní nástupní plat plus variabilní odměny, standardní pracovní doba je u nás od pondělí do čtvrtka od 7:30 do 16:30, v pátek pouze od 7:30 do 13:30. Nabízíme i jazykové kurzy či naturální výhody. Možnost rychlého kariérního růstu. Nástup po dohodě.

Pokud máš zájem se dozvědět více a splňuješ naše požadavky na zodpovědného a přátelského pracovníka/pracovnici, pošli svůj životopis, nejlépe s fotografií a krátkým motivačním dopisem přes tlačítko "odpovědět".


Informace o pozici

Společnost
Alpha Supplies s.r.o.
Adresa
Žižkova tř. 1321/1, České Budějovice – České Budějovice 6
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Němčina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Zahraniční pracovní cesty, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Recepční, Účetní, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.