V Omnicom Media Group pomáháme našim klientům vytvářet co nejlepší reklamní kampaně v televizi, na billboardech, v digitálním světě i v časopisech. Kampaně vymýšlíme, plánujeme, realizujeme a vyhodnocujeme jejich úspěšnost.

Jsme celosvětově i v ČR jednou z největších mediálních skupin. Naší součástí jsou mediální agentury PHD, OMD a Hearts&Science.

Více o nás na https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/omnicom-media-group nebo www.Omnicommediagroup.cz .

PPC SPECIALIST - ne IČO, hodně vzdělávání, skvělé zázemí

Možná už sis vyzkoušel/a nastavování PPC kampaní v nějaké firmě, v agentuře nebo na svém projektu. Možná už to děláš docela dlouho a z nějakého důvodu hledáš změnu. Jsme větší mediální agentura a máme různé možnosti, jak využít tvých zkušeností, ať už jsou větší nebo menší. Máme nastavené procesy, automatizujeme a využíváme know-how naší mezinárodní sítě. A při tom se necháváme rozmazlovat, protože v Omnicomu to nikdy není jen o práci a plnění úkolů. Pokud v tom vidíš příležitost, čti dál.

Co budeš u nás dělat?

Spravovat kampaně svěřených klientů v reklamních systémech Google Ads a Sklik. Jelikož jsme Google Partner a Sklik certifikovaná agentura, tak budeš moci v kampaních vyzkoušet všechny novinky, které nejsou na trhu volně dostupné. Postupně se dostaneš také k dalším reklamním systémům Apple Search Ads, Huawei Ads, Produkt Ads, Microsoft Advertising a dalším.

Vyhodnocovat kampaně jak z reklamních systémů, tak z Google Analytics. Zpracovávat reporty, s čímž ti pomůže řada různých nástrojů a především interní automatizace, kterou využíváme pro omezení procesů bez přidané hodnoty (např. vyúčtování provádíme na 1 klik).

Komunikovat s klientem ohledně výkonu kampaní (na všechno ostatní tu máme Media Plannery) a tvořit strategie pro dosažení cílů.

Vzdělávat se nejen v PPC světě. Kromě obligátních školení od Googlu a Seznamu máme mnoho interních školení, vzdělávání z globální sítě Omnicom Media Group a samozřejmě možnost navštěvovat externí workshopy či konference.

Navíc budeš mít možnost se rozvíjet se v dalších oblastech digitálního marketingu (RTB, SEO, lokální marketing nebo mediální plánování).

Prostě budeš řádný/á člen/ka týmu agentury OMD (součást skupiny Omnicom) a dostaneš hodně příležitostí se přesvědčit, že tahle práce a tihle lidi jsou srdcovka. Mrkni, co o práci v našem digitálu říká Marek https://youtu.be/idYq-RQ175k .

Co bys měl/a umět?

Nastavovat PPC kampaně 😊 Naším hlavním požadavkem je minimálně roční praxe s podobným druhem práce. Nečekáme dokonalost a bezchybnost. Dobře víme, že dělat chyby je také způsob, jak se posouvat a rozvíjet. Bez hledání a chybování totiž není nalézání a ceníme si toho víc, než bezchybné rutiny.

Očekáváme pokročilou znalost práce s nástroji Google Ads a Sklik a alespoň základní znalost Google Analytics.

Výhodou budou zkušenosti s dalšími relevantními nástroji, jako např. Search Ads 360, Skai, Microsoft Advertising, Heureka či Zboží.

Především by ti to ale mělo myslet analyticky a logicky.

Čeština je základem, potřebujeme ji k tvorbě inzerátů. Neobejdeme se ani bez angličtiny, kterou používáme při komunikaci s našimi klienty nebo naší centrálou, případně do prezentací.

A hlavně by tě to mělo bavit.

Co za to?

Žádná nuda a rutina. Budeš se podílet na projektech pro velké klienty, jejichž produkty dost možná sám/a používáš.

Hezké a neformální kanceláře, do které to budeš mít z metra jenom minutu. Pokud ti nevyhovuje každodenní docházka do kanceláří, můžeme se domluvit na částečné práci z domova.

Když nepůjdeš na oběd s kolegy do jedné z mnoha okolních restaurací, můžeš si objednat krabičkový oběd od Pohlreicha nebo jiných (méně známých, ale stejně dobrých) dodavatelů. Nebo si můžeš svůj oběd ohřát v našem Chilluoutu, kde si k jídlu můžeš vzít i nealko pivo nebo džus. Pro kávomilce jsou k dispozici kávovary na přípravu espressa a v případně zájmu i chemex s výběrovou kávou. Pro ostatní máme na výběr z velkého množství čajů a horkou čokoládu.

Myslíme i na tvé zdraví. Každý den je k dispozici čerstvé ovoce i hodinová lekce cvičení v tělocvičně přímo v budově (jóga, posilování core, kruhový trénink…). Pravidelně také vyhlašujeme fitness výzvy za hodnotné ceny a proplácíme startovné na běžecké závody. Nabízíme i Multisportku s příspěvkem dle délky zaměstnání ve firmě.

Užiješ si dva týdny celoagenturního volna navíc nad rámec klasické dovolené – když státní svátek připadá na čtvrtek, zůstáváme všichni doma i v pátek a užíváme si prodloužený víkend.

Také přispíváme na jídlo a na lítačku a proplácíme soukromé hovory.

O permanentním vzdělávání v oboru jsme psali už výše. Kromě toho se můžeš přihlásit i na jiná školení třeba na PowerPoint, Excel nebo asertivitu. A aby to bylo i o zábavě, pozveme tě na teambuildingy, oslavy narozenin, vánoční večírek, letní únikovku nebo tématické brunche.

Pro lepší představu o našem firemním životě se podívej na Welcome to the jungle (https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/omnicom-media-group) a na náš Facebookový nebo Instagramový profil (hledej OMD Czech i OmnicomMediaGroup.cz – patříme totiž do skupiny OMG / Omnicom Media Group). Nebo si třeba poslechni náš OMG podcast (https://open.spotify.com/show/6Zc8MFOfOWCsPfpGmfdaq2).

Láká tě to? Ozvi se nám prostřednictvím tohoto portálu a přilož CV/odkaz na LinkedIn.


Informace o pozici

Společnost
Omnicom Media Group, s.r.o.
Adresa
Lomnického 1705/9, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Specialista marketingu, Online Marketing, PPC specialista, Specialista sociálních sítí
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel