Společnost B2B Partner s.r.o. je úspěšná česká firma, lídr v prodeji vybavení kanceláří, skladů a dílen na českém a slovenském trhu s dceřinými společnostmi v Polsku a Německu, která pro pracoviště v Ostravě hledá
Pracovníka/ci pro příjem a zpracování objednávek
Náplň práce:
- komunikace se zákazníky, příjem a zpracování objednávek – podpora prodeje (mail, telefon, CHAT)
- interní komunikace se všemi odděleními napříč společností
- komunikace s dopravci
- aktualizace databáze zákazníků
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání
- běžná uživatelská znalost práce na PC
- komunikační dovednosti a aktivní přístup k práci
- zodpovědnost, přesnost, bezúhonnost
- znalost AJ výhodou
- předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem jsou vítány, nikoliv podmínkou
Nabízíme:
- smlouvu na HPP
- směny: ranní - 8,5 hod. pracovní čas
- osobní i platový růst
- příjemné pracovní prostředí
- práce v mladém kolektivu
- pomoc při rozvíjení obchodních vlastností
Benefity: 13. plat, obědy zdarma dle výběru ze tří restaurací, firemní akce, sleva na firemní výrobky, káva na pracovišti
Mzda: 31 000 Kč
Nástup: ihned
Informace o pozici
- Společnost
- B2B Partner s.r.o.
- Adresa
- Plzeňská 3070, Ostrava – Zábřeh
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
- Plat
- Plat: 31 000 Kč / měsíc
- Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Závodní stravování, Firemní akce, 13. plat
- Zařazeno: Prodej a obchod, Pracovník call centra
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.