Společnost B2B Partner s.r.o. je úspěšná česká firma, lídr v prodeji vybavení kanceláří, skladů a dílen na českém a slovenském trhu s dceřinými společnostmi v Polsku a Německu, která pro pracoviště v Ostravě hledá

Pracovníka/ci pro příjem a zpracování objednávek

Náplň práce:

- komunikace se zákazníky, příjem a zpracování objednávek – podpora prodeje (mail, telefon, CHAT)

- interní komunikace se všemi odděleními napříč společností

- komunikace s dopravci

- aktualizace databáze zákazníků

Požadavky:

- min. SŠ vzdělání

- běžná uživatelská znalost práce na PC

- komunikační dovednosti a aktivní přístup k práci

- zodpovědnost, přesnost, bezúhonnost

- znalost AJ výhodou

- předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem jsou vítány, nikoliv podmínkou

Nabízíme:

- smlouvu na HPP

- směny: ranní - 8,5 hod. pracovní čas

- osobní i platový růst

- příjemné pracovní prostředí

- práce v mladém kolektivu

- pomoc při rozvíjení obchodních vlastností

Benefity: 13. plat, obědy zdarma dle výběru ze tří restaurací, firemní akce, sleva na firemní výrobky, káva na pracovišti

Mzda: 31 000 

Nástup: ihned


Informace o pozici

Společnost
B2B Partner s.r.o.
Adresa
Plzeňská 3070, Ostrava – Zábřeh
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 31 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Závodní stravování, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Prodej a obchod, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


B2B Partner s.r.o.