Jsme unikátním poskytovatelem komplexní péče o osoby s Alzheimerovou chorobou a ostatními typy demencí. Alzheimer Home propojuje zdravotní a sociální služby a poskytuje je na nejvyšší možné úrovni. K našim klientům přistupujeme stejně jako ke členům své rodiny. S láskou. Aby se u nás cítili jako doma a mezi svými blízkými. ❤
Stále rosteme, a proto bychom rádi v našem týmu přivítali nového kolegu či kolegyni.
Co Vás na této pozici bude čekat?
- Řídit a koordinovat veškeré činnosti provozně technického oddělení.
- Zodpovídat za technický stav vyhrazených technických zařízení a řídit jejich provoz v souladu s právními předpisy včetně zajištění revizí.
- Zodpovídat za správu budov.
- Řídit podřízené zaměstnance a vykonává všechny činnosti s tím spojené (zadávání a kontrola pracovních úkolů, motivace a hodnocení, vzdělávání a rozvoj, kontrola výkazů práce aj.).
- Řízení agendy BOZP a PO.
- Zajišťovat plnění nastavených úkolů.
- Řídit a kontrolovat oblast kvality na řízeném úseku, podílet se na revizi směrnic.
- Tvorba standardů a metodik pro svěřenou oblast.
- Zajišťovat, aby jemu/jí podřízení zaměstnanci dodržovali právní a vnitřní směrnice a předpisy.
- Příprava a správa svěřeného rozpočtu.
- Pravidelný reporting a monitoring technického stavu objektů přímému nadřízenému.
- Správa nájemních smluv.
- Jednání s dodavateli a kontrola jejich činnosti.
- Denní spolupráce s týmy center a všemi odděleními centrály.
- Posouzení oprávněnosti nároku center na opravy a investice v oblasti stavebních a projekčních činností.
- Kontrola efektivnosti provozních nákladů v souladu s objednávkami, smluvními vztahy.
- Komunikace s kontrolními orgány.
Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?
Hledáme zkušeného, dynamického kolegu s technickými znalostmi, který bude mít:
- Zkušenosti s vedením týmu
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Dobré komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti
- Znalost produktů MS Office
- Samostatnost a flexibilitu
- Dobrou organizaci práce, důslednost a zodpovědnost
Proč do toho jít s námi?
- Excelentní příležitost pro osobní rozvoj při práci ve velmi dynamickém prostředí
- Zkušený tým kolegů na centrále i v našich sociálních zařízeních
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Odborný růst a vzdělávání
- Moderní pracovní prostředí
- Zaměstnanecké benefity – Cafeterie
Těšíme se na kontakt s Vámi!
Informace o pozici
- Společnost
- ALZHEIMER HOME z.ú.
- Adresa
- Na Florenci 2116/15, Praha – Nové Město
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Zařazeno: Administrativa, Vrcholový management, Technický ředitel/manažer
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Nezisková organizace