Jsme unikátním poskytovatelem komplexní péče o osoby s Alzheimerovou chorobou a ostatními typy demencí. Alzheimer Home propojuje zdravotní a sociální služby a poskytuje je na nejvyšší možné úrovni. K našim klientům přistupujeme stejně jako ke členům své rodiny. S láskou. Aby se u nás cítili jako doma a mezi svými blízkými. ❤

Stále rosteme, a proto bychom rádi v našem týmu přivítali nového kolegu či kolegyni.

Co Vás na této pozici bude čekat?

  • Řídit a koordinovat veškeré činnosti provozně technického oddělení.
  • Zodpovídat za technický stav vyhrazených technických zařízení a řídit jejich provoz v souladu s právními předpisy včetně zajištění revizí.
  • Zodpovídat za správu budov.
  • Řídit podřízené zaměstnance a vykonává všechny činnosti s tím spojené (zadávání a kontrola pracovních úkolů, motivace a hodnocení, vzdělávání a rozvoj, kontrola výkazů práce aj.).
  • Řízení agendy BOZP a PO.
  • Zajišťovat plnění nastavených úkolů.
  • Řídit a kontrolovat oblast kvality na řízeném úseku, podílet se na revizi směrnic.
  • Tvorba standardů a metodik pro svěřenou oblast.
  • Zajišťovat, aby jemu/jí podřízení zaměstnanci dodržovali právní a vnitřní směrnice a předpisy.
  • Příprava a správa svěřeného rozpočtu.
  • Pravidelný reporting a monitoring technického stavu objektů přímému nadřízenému.
  • Správa nájemních smluv.
  • Jednání s dodavateli a kontrola jejich činnosti.
  • Denní spolupráce s týmy center a všemi odděleními centrály.
  • Posouzení oprávněnosti nároku center na opravy a investice v oblasti stavebních a projekčních činností.
  • Kontrola efektivnosti provozních nákladů v souladu s objednávkami, smluvními vztahy.
  • Komunikace s kontrolními orgány.

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?

Hledáme zkušeného, dynamického kolegu s technickými znalostmi, který bude mít:

  • Zkušenosti s vedením týmu
  • Zkušenosti z obdobné pozice
  • Dobré komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti
  • Znalost produktů MS Office
  • Samostatnost a flexibilitu
  • Dobrou organizaci práce, důslednost a zodpovědnost

Proč do toho jít s námi?

  • Excelentní příležitost pro osobní rozvoj při práci ve velmi dynamickém prostředí
  • Zkušený tým kolegů na centrále i v našich sociálních zařízeních
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Odborný růst a vzdělávání
  • Moderní pracovní prostředí
  • Zaměstnanecké benefity – Cafeterie

Těšíme se na kontakt s Vámi!


Informace o pozici

Společnost
ALZHEIMER HOME z.ú.
Adresa
Na Florenci 2116/15, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Vrcholový management, Technický ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

ALZHEIMER HOME z.ú., Tereza Pelcová
774 774 088