Pro našeho klienta významnou společnost se sídlem v Praze 1 působící v oblasti účetního a daňového poradenství hledáme vhodné uchazeče/čky.
Požadujeme: SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a dané legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 5 let, zkušenost vedením a zpracováním kompletního podvojného účetnictví, znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního SW (znalost programu Helios výhodou), samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.
Vaším hlavním úkolem bude: zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH, daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), úzká spolupráce s finančním manažerem, práce s PC.
Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, možnost seberealizace a profesního rozvoje, nástup ihned. R.č.: 202205
Informace o pozici
- Společnost
- ADVANCE HR,s.r.o.
- Adresa
- Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
- Plat
- Plat: 50 000 – 55 000 Kč / měsíc
- Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Individuální rozvržení pracovní doby
- Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Finanční účetní
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Personální agentura