Ahoj,
jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící na devíti trzích střední a východní Evropy. Už několik let vytváříme produkt, který usnadňuje nakupování snad každému v Česku i na Slovensku. Každý měsíc si k nám pro radu přijde více než 20 milionů uživatelů a patříme ke špičce mezi cenovými srovnávači ve všech zemích našeho působení.
Náš tým Call Centra mezi sebe hledá parťáka - budeme rádi, když nám dáš o sobě vědět, tak neváhej!
Co bude tvým úkolem:
- Práce v Call centru - pasivní linka
- Pomoc e-shopům s nastavením a využíváním všech služeb Heureky
- Telefonická i písemná komunikace
- Řešení požadavků spojených s nákupem přes Heureka Košík nebo s reklamací
- Rozdělování e-mailové komunikace v rámci podpory Heureka.cz
Bez čeho to nepůjde:
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Bezproblémová telefonická a písemná komunikace
- Orientace v e-commerce výhodou
- Empatický přístup
- Pečlivost a spolehlivost
- Práce s PC a s internetovými prohlížeči na velmi dobré úrovni
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Slovenský jazyk - výhodou
- Chuť s námi navázat dlouhodobý vztah.
Na co se u nás můžeš těšit:
- Staneš se součástí oddělení péče o zákazníky
- Na neformální kulturu a mindset nás všech
- Nespočet benefitů
- Práce s novými technologiemi
- Prostředí, kde můžeš přicházet s novými nápady
- Příležitost školení a rozvoj v mnoha oblastech
- Skvělá kancelář v centru Liberce s velkou terasou
- Kolektiv, ze kterého se ti nebude chtít odcházet!
- Jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz
- A mnoho dalšího, poznáš sám/sama.
Pokud tě tato pozice oslovila, budeme se těšit na CV a motivační dopis.
Informace o pozici
- Společnost
- Heureka Group a.s.
- Adresa
- Rumunská 655/9, Liberec – Liberec IV-Perštýn
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Dovolená více než 5 týdnů, Dog-friendly office, Profesní/osobní kouč
- Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Pracovník call centra
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Heureka Group a.s.