Jsme státním podnikem, který je zaměřen na poskytování služeb provozu IT (infrastruktury, výpočetního výkonu, OS, databází a aplikací v našich datových centrech). Základem služeb je Housing, který je dle požadavků zákazníků rozšířen o nadstavbové služby poskytnutí infrastruktury (IaaS), platformy (PaaS) nebo IT bezpečnosti (SECaaS). SPCSS nabízí komplexní řešení ušitá na míru potřebám zákazníků s důrazem na vysokou úroveň bezpečnosti a dostupnosti našich služeb. Vaše práce u nás bude dávat smysl a každý dobrý nápad bude vítán.
Vedoucí dohledového centra (M/Ž)
Čím se budete jako vedoucí dohledového centra, SD a řízení kvality provozu zabývat?
- Budete zabezpečovat bezporuchový provoz IT infrastruktury;
- v oblasti dohledového centra zajišťovat monitoring a provoz IT technologií;
- provádět operativní zásahy v provozu při výskytu problémů;
- přijímat, evidovat, řešit a předávat požadavky koncových uživatelů informačních systémů a technologií;
- v oblasti Service Desku zajišťovat poskytování služeb první linie podpory uživatelům provozovaných informačních systémů;
- budete zodpovědný za vedení týmu a plnění stanovených cílů na individuální i týmové úrovni;
- koordinovat přidělené aktivity v rámci úseku provozu;
- zajišťovat kvalitativní reporting v rámci úseku provozu;
- navrhovat zlepšování reportingu v rámci úseku provozu;
- systematicky pracovat na zlepšování reportů, jejich automatizaci a optimalizaci;
- navrhovat zlepšování poskytování služeb ICT a provozních procesů;
- podílet se na implementaci procesů v rámci úseku provozu;
- podílet se na přípravě podkladů pro výběrová řízení na nové produkty, či služby v rámci SPCSS;
- podílet se na řízení ekonomiky úseku provozu;
- dodržovat pravidla procesů dle metodologie ITIL;
- podílet se na přípravě výstupů pro interní a externí zákazníky.
Co od Vás očekáváme?
- SŠ/VŠ vzdělání;
- praxe min. 5 let na obdobné pozici;
- certifikace a školení v oblasti SD systémů a ITIL výhodou;
- Aj na komunikativní úrovni;
- zkušenost z oblastí návrhu a provozu SD a monitoring systémů;
- organizační a manažerské schopnosti;
- samostatnost, spolehlivost, proaktivní přístup.
Co od nás získáte?
- Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a praxe;
- 30 dnů volna (25 dnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna);
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
- příspěvek na očkování, příspěvek na MHD;
- Cafeterie - příspěvek na volnočasové aktivity (dovolená/sport/kultura);
- odměny za doporučení nových kolegů;
- Home office a flexibilní pracovní doba;
- stravování v prostředí budovy (jídelna, podniková prodejna);
- vzdělávání, rozvojové kurzy, jazykové kurzy;
- MultiSport kartu;
- práci se zajímavými technologiemi v týmu kolegů, které jejich práce baví;
- firemní akce (sportovní den, grilování, zážitkové odpoledne, bowling, vánoční večírek).
Informace o pozici
- Společnost
- Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
- Adresa
- Na vápence 915/14, Praha – Žižkov
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
- Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel