Jsme státním podnikem, který je zaměřen na poskytování služeb provozu IT (infrastruktury, výpočetního výkonu, OS, databází a aplikací v našich datových centrech). Základem služeb je Housing, který je dle požadavků zákazníků rozšířen o nadstavbové služby poskytnutí infrastruktury (IaaS), platformy (PaaS) nebo IT bezpečnosti (SECaaS). SPCSS nabízí komplexní řešení ušitá na míru potřebám zákazníků s důrazem na vysokou úroveň bezpečnosti a dostupnosti našich služeb. Vaše práce u nás bude dávat smysl a každý dobrý nápad bude vítán.

Vedoucí dohledového centra (M/Ž)

Čím se budete jako vedoucí dohledového centra, SD a řízení kvality provozu zabývat?

  • Budete zabezpečovat bezporuchový provoz IT infrastruktury;
  • v oblasti dohledového centra zajišťovat monitoring a provoz IT technologií;
  • provádět operativní zásahy v provozu při výskytu problémů;
  • přijímat, evidovat, řešit a předávat požadavky koncových uživatelů informačních systémů a technologií;
  • v oblasti Service Desku zajišťovat poskytování služeb první linie podpory uživatelům provozovaných informačních systémů;
  • budete zodpovědný za vedení týmu a plnění stanovených cílů na individuální i týmové úrovni;
  • koordinovat přidělené aktivity v rámci úseku provozu;
  • zajišťovat kvalitativní reporting v rámci úseku provozu;
  • navrhovat zlepšování reportingu v rámci úseku provozu;
  • systematicky pracovat na zlepšování reportů, jejich automatizaci a optimalizaci;
  • navrhovat zlepšování poskytování služeb ICT a provozních procesů;
  • podílet se na implementaci procesů v rámci úseku provozu;
  • podílet se na přípravě podkladů pro výběrová řízení na nové produkty, či služby v rámci SPCSS;
  • podílet se na řízení ekonomiky úseku provozu;
  • dodržovat pravidla procesů dle metodologie ITIL;
  • podílet se na přípravě výstupů pro interní a externí zákazníky.

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání;
  • praxe min. 5 let na obdobné pozici;
  • certifikace a školení v oblasti SD systémů a ITIL výhodou;
  • Aj na komunikativní úrovni;
  • zkušenost z oblastí návrhu a provozu SD a monitoring systémů;
  • organizační a manažerské schopnosti;
  • samostatnost, spolehlivost, proaktivní přístup.

Co od nás získáte?

  • Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a praxe;
  • 30 dnů volna (25 dnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna);
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
  • příspěvek na očkování, příspěvek na MHD;
  • Cafeterie - příspěvek na volnočasové aktivity (dovolená/sport/kultura);
  • odměny za doporučení nových kolegů;
  • Home office a flexibilní pracovní doba;
  • stravování v prostředí budovy (jídelna, podniková prodejna);
  • vzdělávání, rozvojové kurzy, jazykové kurzy;
  • MultiSport kartu;
  • práci se zajímavými technologiemi v týmu kolegů, které jejich práce baví;
  • firemní akce (sportovní den, grilování, zážitkové odpoledne, bowling, vánoční večírek).




Informace o pozici

Společnost
Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
Adresa
Na vápence 915/14, Praha – Žižkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Příspěvek na dovolenou, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p., Adéla Picálková