Co vás čeká

· Péče o stávající klienty, aktivní vyhledávání a získávání nových klientů na trhu, vytváření partnerstké sítě.

· Prezentace portfolia produktů a služeb, příprava cenových kalkulací.

· Optimalizace portfolia poskytovaných služeb v souladu s vývojem trhu a konkurence.

· Vedení obchodních schůzek, vyjednávání obchodních podmínek a udržování obchodních standartů.,

· Vytváření, vyhodnocení a optimilizace obchodní strategie s cílem maximalizovat objem prodeje a výnosů, příprava a aktualizace plánů prodeje.

· Obchodní zastřešování nových produktů a služeb.

· Monitorování trhu, marketingové aktivity, report, vypracování analýz trhu a prodeje.

· Účast na obchodních schůzkách, seminářích a prezentací.

Aktívní osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty za účelem upevnění a rozvoje obchodních vztahů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

· zkušenost práce obchodního zástupce – podmínkou

· praxe v automobilovém průmyslu

· schopnost řídit, vést a plánovat

· komunikační schopnosti

· schopnost efektivně pracovat v měnícím se prostředí

· schopnost práce pod psychickým tlakem

· schopnost rychlé reakce

· schopnost věnovat se problému dokuď není vyřešený

· řidičské oprávnění skupiny B

· analistické myšlení

Co vám můžeme nabídnout

- zajímavé finanční ohodnocení

- možnost práce na hlavní pracovní poměr

- práce ve stabilní společnosti s dlouhou historií


Informace o pozici

Společnost
QSR24h Bohemia s.r.o.
Adresa
Plzeňský kraj
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Němčina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 60 000 – 80 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Kvalita a kontrola jakosti, Výroba a průmysl
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

QSR24h Bohemia s.r.o., Alena Rozkydalová
774 675 663