Pro našeho významného zahraničního klienta hledáme vhodného kandidáta na pozici:

KEY ACCOUNT MANAGER (FMCG)

Popis pracovní pozice

Nový kolega/nová kolegyně bude mít zodpovědnost za udržování a rozvíjení obchodních vztahů a komunikaci s klíčovými zákazníky, kterými jsou mezinárodní a lokální retailové řetězce, velkoobchody a online zákazníci. Bude součástí komerčního týmu a bude se podílet na vytváření obchodní strategie pro Českou a Slovenskou republiku.

Hlavní zodpovědnosti

  • udržování a rozvoj obchodních vztahů s klíčovými firemními klienty
  • příprava a realizace zákaznických strategií a plánů ve spolupráci s ostatními odděleními společnosti
  • zodpovědnost za plnění prodejních cílů v rámci svěřeného prodejního kanálu při dodržení daných budgetů
  • příprava a implementace promočních plánů a podkladů k forecastu za prodejní kanál
  • práce s prodejními daty
  • účast a prezentace prodejního kanálu na firemních meetinzích

Kvalifikace

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • uživatelská znalost PC - MS Office
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni podmínkou
  • aktivní řidič
  • dobrá znalost FMCG prostředí
  • prokazatelné obchodní zkušenosti podmínkou
  • praxe v key account managementu – podmínkou je zkušenost v jednání s mezinárodními retailovými řetězci - min. 5 let

Osobnostní charakteristika

  • strategické myšlení a dobré organizační schopnosti - tuto pozici vnímáme jako klíčovou, s velkou měrou samostatnosti a zodpovědnosti
  • silné komunikační a prezentační dovednosti
  • umění vyjednávat
  • odolnost vůči stresu, asertivita a schopnost prioritizovat
  • týmový hráč

Nabízíme

  • zázemí v úspěšné a dynamické zahraniční společnosti
  • zajímavou a samostatnou práci
  • smlouvu na dobu určitou (1 rok), po roce při oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou
  • odpovídající platové ohodnocení
  • notebook a telefon
  • služební automobil i k soukromému využití
  • zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na stravování, možnost nákupu výrobků společnosti za zvýhodněné ceny, 5 týdnů dovolené, dny zdravotního volna, možnost částečné práce na HO...)
  • nástup možný ihned nebo dle dohody

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte zaslat svůj profesní strukturovaný životopis společně s fotografií.


Informace o pozici

Společnost
OEPD s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní zástupce, Obchodní ředitel/manažer, Key Account Manager, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura