Co za práci pro Vás vůbec máme?

O práci u nás není nouze :-) Vaše zaměření u nás bude hlavně provoz a plánování instalací se střechaři a elektrikáři ve sdíleném kalendáři - není to složité, jen je potřeba nad tím přemýšlet kvůli efektivitě, zbytek vysvětlíme a naučíme. Samozřejmě půjde také o asistentskou činnost. Každá ze slečen má svou část, za kterou zodpovídá a pak jsou další úkoly, které jsou dle potřeby. Není to nic nestandardního, jen je potřeba si to umět rozvrhnout dle důležitosti.

Jaké znalosti a dovednosti byste měl(a) mít?

Potřebujeme někoho, kdo má již zkušenosti s plánováním kalendáře druhých osob, ideál logistiky a samozřejmě taktéž někoho, kdo již asistentskou činnost dělal. Také očekáváme samostatnost a zbytek Vás naučíme my.

Výhodou bude, pokud:

- umíte používat selský rozum;

- nenecháte se rozhodit od své práce;

- jste asertivní;

- jste organizačně schopna(schopen) vše naplánovat, aby vše běželo hladce tak, jak má

- jste odolná(ý) vůči stresu - není to jen fráze, ale je to opravdu důležité. V této době, kdy končí fixace, nikdo nic nestíhá a všichni tlačí, aby to bylo co nejrychleji, je potřeba se obrnět trpělivostí.

- jste komunikativní na vysoké úrovni - u nás budete v kontaktu s lidmi dnes a denně, takže pokud hledáte ticho a zašívárnu, pak tato pozice není určena pro Vás ;-)

Nevýhoda:

- zbrklost a roztěkanost - řídíme se pravidlem - dvakrát měř a jednou řeš :-)

- neumět psát bez chyb e-maily klientům

- neochota se učit

Co vám můžeme nabídnout

Jsme rodinná firma zabývající se dodáváním fotovoltaických elektráren na klíč. Díky rychle narůstající poptávce jsme nuceni postupně rozšiřovat náš tým, ať nás to logicky nesemele.

Proč byste vůbec měl(a) chtít pracovat s námi?

Každý člověk v naší společnosti je jako puzzle...Každý má přesně svůj díl práce a jako tým fungujeme. Je pro nás také důležité, aby se do práce lidé těšili a ne že budou ve stresu a strachu, co se zase... nebo jak se ten či onen zase vyspal...to máme za sebou, a proto tu zde přistupujeme k práci a lidem jinak :-)

Jsme normální lidi, co chtějí klid, mít kolem sebe supr lidi a pomáhat si, když je potřeba.

Co nabídneme? Stůl, počítač, telefon...to je klasika, kterou nabídne snad už každý.

Ale co je navíc? Zeptejte se mne :-)


Informace o pozici

Společnost
Power Plan s.r.o.
Adresa
Hlavní 195, Světice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 45 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Power Plan s.r.o., Andrea Hrdličková, CEO