Podporujeme plnohodnotný život lidí se zkušeností s duševním onemocněním ve společnosti.

Asistent či asistentka do centra Podskalí

Do Centra duševního zdraví Podskalí hledáme nového kolegu či kolegyni, který spolu s ředitelkou a ekonomem bude tvořit zázemí centra. Bude administrativní podporou ředitelce, bude koordinovat běžné provozní činnosti Centra.

Co Vás čeká?

Administrativně – provozní oblast:

  • Administrativní podpora ředitelce Centra – personální administrativa, evidence práce, zjišťování a vykazování statistických dat apod.
  • Podílení se na tvorbě projektových žádostí a průběžných/závěrečných zpráv, koordinace těchto aktivit, kompletace dokumentů a podkladů.
  • Zajištění evidence majetku, realizace drobných nákupů a případných reklamací.
  • Spolupráce s provozním oddělením organizace, koordinace provozních pracovníků Centra – údržba, úklid.
  • Zajištění komunikace s centrálou organizace a další běžná agenda.

Propagace Centra a jeho aktivit:

  • Aktualizace webových stránek a facebooku, příprava propagačních materiálů apod.
  • Organizace akcí pořádaných Centrem.
  • Navazování vztahů s veřejností a potenciálními donátory.

Jaké znalosti a dovednosti je potřeba mít?

  • Zkušenost na obdobné pozici alespoň 1 rok.
  • Zkušenost práce v neziskovém sektoru výhodou.
  • Výbornou znalost práce s PC, Windows, MS Office.
  • Týmový duch a proaktivní přístup se počítá.
  • Samostatnost, rozhodnost, spolehlivost a pečlivost.
  • Dobré komunikační a prezentační schopnosti.
  • Bezvadnou úroveň psaného projevu.


Zkušenosti z obdobné pozice a základní orientace v sociálních službách výhodou.

Co můžeme nabídnout?

  • Práci na 0,5 úvazku.
  • Práci, která má smysl.
  • Neformální pracovní atmosféru.
  • Tým odborníků, kteří kdykoli poradí.
  • Navíc lze využít i nabídky interních kurzů z oblasti psychologie a seberozvoje.
  • Dovolená 5 týdnů.
  • Flexibilní pracovní dobu a dle domluvy možnost práce z domova.

Náležitosti výběrového řízení:
K ústnímu pohovoru budou vyzváni pouze vybraní kandidáti. Těšíme se na vaše CV a motivační dopisy - jsou nedílnou podmínkou postupu do výběrového řízení.

Nástup dle dohody.

Fokus Praha si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení, případně neobsadit pracovní pozici v případě, že uchazeči nenaplní očekávání organizace.


Informace o pozici

Společnost
Fokus Praha, z.ú.
Adresa
Vnislavova 48/4, Praha – Vyšehrad
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Asistent/asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.