Milý budoucí Heurečane,

pokud čteš tento inzerát, měl bys vědět pár věcí.

Hledáme nového parťáka do Group Controllingového týmu, který kompletně zaštítí oblast sledování personálních nákladů pro celou Heureka Group. Práce u nás je dosti dynamická, stereotyp u nás rozhodně nenajdeš.

Jsme tým mladých motivovaných lidí, kteří se snaží posunout náš business o krok dál. Chceš do toho jít s námi?

Na čem budeš pracovat:

  • Nastavení reportingu personálních nákladů a dalších HR KPIs
  • Měsíční vyhodnocování HR KPIs
  • Zodpovědnost za přípravu HR budgetu za celou Heureka Group a pomoc při přípravě budgetu v jiných odděleních
  • Ad hoc controllingové úkoly
  • Účast na finančních projektech (ERP, One Marketplace etc.)
  • Spolupráce na implementaci nového HR Softwaru
  • Úzká spolupráce s HR oddělením a Head of Finance v CZ i v regionech

Bez čeho to nepůjde:

  • VŠ vzdělání
  • Praxe v rámci reportingu / controllingu min. 2 roky
  • AJ na komunikativní úrovni (B2-C1)
  • Znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, funkce např. VLOOKUP, SUMIF; kombinace funkcí)
  • Zájem o oblast HR

Co se ti hodí:

  • Důslednost, trpělivost a komunikativnost
  • Proaktivita a chuť pouštět se do nových věcí
  • Analytické myšlení - “Data Detective” :-)
  • Týmovost

Co tě u nás čeká?

  • Staneš se součástí oddělení Financí
  • Budeš mít volnou pracovní dobu s možností homeofficu a spoustu dalších benefitů
  • Neformální kulturu
  • Volnost a prostor pro zkoušení nových věcí
  • Moderní kanceláře v centru Prahy (Karlín)
  • Tykačku se všemi
  • Firemní tarif
  • Týden dovolené navíc
  • Spousty dalšího, uvidíš sám / sama
  • Jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz.
  • Pokud tě pozice oslovila, zašli nám své CV / LinkedIn a motivační dopis, budeme se těšit. Míša se s tebou spojí a domluvíme online setkání

Informace o pozici

Společnost
Heureka Group a.s.
Adresa
Karolinská 650/1, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Dog-friendly office
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Financial Controller, HR konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel