Již 27 let přinášíme zábavu a služby spojené s trávením volného času ve světě luxusních kasin a hotelů, nyní pod značkou kasin PALASINO. Vybudovali jsme si pověst seriózního a korektního zaměstnavatele. Provozy našich kasin a hotelů navštíví ročně až 330 tisíc zákazníků a ubytuje se u nás bezmála 34 tisíc hostů.
Naší vizí je spokojenost našich zákazníků, hostů a zaměstnanců. Investice tak směřujeme nejen do moderního vybavení provozoven, ale také do komfortu a zázemí pro zaměstnance.
Snažíme se, aby vám práce pro naši společnost, zákazníky a hosty poskytovala nejen zdroj příjmů, ale také kariérní příležitosti, přátelskou atmosféru a motivující prostředí.
Více informací na adrese https://www.twhe.cz/cz/kariera/

HR MANAGER centrály společnosti

Pozice HRM je v naší firmě hlavním koordinátorem pro veškeré záležitosti týkající se zaměstnanců ve skupině. Budete spolupracovat se všemi zainteresovanými stranami v rámci celé skupiny, zejména s představenstvem, kolegy z ostatních oddělení centrály a managery provozoven, jakož i s externími orgány a organizacemi. Vaše pozice bude přímo podléhat představenstvu společnosti.

Co od vás očekáváme:

Oddělení řízení lidských zdrojů je hlavní podporou v rámci firmy pro udržování řádných vztahů mezi zaměstnanci a zaměstnavatelem prostřednictvím rozvoje a zavádění osvědčených postupů, strategií a iniciativ v oblasti lidských zdrojů, které jsou v souladu s celkovou obchodní strategií firmy. V této pozici se budete převážně a konkrétně zabývat požadavky na HR v České republice, ale budete mít možnost pomáhat svými odbornými konzultacemi i v jiných státech, kde má skupina firmy zastoupení a podobná HR oddělení. V rámci svých činností budete rovněž úzce spolupracovat s externími personálními a mzdovými poradci a právními partnery.

Odpovědnosti:

  • Řízení vztahů se zaměstnanci a jejich managery, řešení požadavků, předcházení a řešení problémům.
  • Systematický rozvoj, implementace a monitorování strategií, systémů, taktik a postupů v oblasti lidských zdrojů v rámci celé firmy s využitím osvědčených postupů v oblasti lidských zdrojů.
  • Vyvíjet, provádět a řídit náborové strategie a výběrové řízení s cílem zajistit dostatečný počet kandidátů na volná pracovní místa.
  • Zajištění podpory současných a budoucích potřeb firmy prostřednictvím rozvoje, školení, zapojení a motivace zaměstnanců včetně managementu. Posuzování vzdělávacích potřeb, aplikace a monitorování vzdělávacích programů pro všechna oddělení
  • Spolupráce na vytváření a udržování pozitivního pracovního prostředí ve všech provozních jednotkách.
  • Provádění a rozvoj systémů hodnocení, které podporují výkonnost.
  • Údržba struktury mezd a systému benefitů
  • Pravidelný reporting představenstvu a poskytování podpory při rozhodování o nových aspektech v rámci řízení lidských zdrojů.
  • Zodpovědnost za řízení regionálního personálního oddělení a personálních oddělení provozoven.

Požadavky:

  • Formální vzdělání v oblasti lidských zdrojů.
  • Relevantní zkušenosti na podobné pozici minimálně 3 roky.
  • Ochota cestovat na provozovny.
  • Pro vaši pozici u nás je angličtina nutností, němčina je výhodou

Co vám můžeme nabídnout:

Práce ve firmě s vysokou firemní kulturou na hlavní pracovní poměr, šest měsíců zkušební doba, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou. Vysoce motivační mzda odpovídající vaší praxi a pracovní pozici včetně bonusů v rámci manažerské pozice. Po zkušební době 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, zdarma stravování případně příspěvek na stravování, karta Multisport, příspěvek na prázdninové aktivity vašich dětí.

Umístění:

Zpočátku na kterémkoli z našich míst včetně Domažlic, Českých Budějovic, Znojma nebo Prahy. Po zkušební době možná hybridní pracovní doba.


Informace o pozici

Společnost
Trans World Hotels & Entertainment, a.s.
Adresa
Česká republika
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, HR ředitel/manažer, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Trans World Hotels & Entertainment, a.s., Tomáš Kment
34532 Česká Kubice, Česká republika
379 792 011