Máš 3–5 letou zkušenost z externího auditu, nebo přímo z financí? Chceš vést menší projektové týmy a podílet se na velkých zakázkách v tuzemsku i zahraničí? Baví tě různorodost, výzvy a chceš kariérně růst? Přidej se do našeho týmu Audit & Assurance a rozvíjej s námi poradenské služby pro finanční ředitele (CFO advisory). Pojď s námi pracovat v přátelském, otevřeném, a přitom profi týmu, který spolu dokáže tvořit věci, které mají hodnotu a smysl.

Naší službou/produktem chceme pomáhat finančním ředitelům být i přes rostoucí nároky vždy o krok napřed, myslet do budoucna, uplatňovat nejnovější poznatky a poskytovat odbornou pomoc ve všech fázích života firmy.

O čem bude tvá role?

  • Staneš se součástí týmu, který zodpovídá za poradenské projekty v oblasti analýzy procesů, interních kontrol a rizik, finančního reportingu a controllingu, digitalizace finančních procesů nebo implementace účetních informačních systémů.
  • Čeká tě spolupráce na zakázkách s týmy napříč celým Deloittem (Audit, Consulting, Daňové a právní poradenství).
  • Společně se budeme podílet na zpracování nabídek pro klienty a následně s nimi rozvíjet vztahy.
  • Na jednotlivých projektech dostaneš na starosti menší tým, který budeš vést, podporovat a rozvíjet jejich kompetence.
  • Budeš se aktivně podílet na plánování a realizaci jednotlivých fází projektů.
  • Součástí bude i zpracovávání, prezentace výstupů a doporučení pro klienty na profesionální úrovni.
  • Budeš zastřešovat projekty a průběžně komunikovat s klienty ohledně dodržení rozsahu zakázek a časového plánu.

Jak si tě představujeme?

  • Máš 3 - 5 let zkušenost ve financích nebo auditu, poradenství, controllingu, řízení rizik, pojišťovnictví, účetnictví, interním auditu apod.
  • Zkušenost z energetického průmyslu bude tvou výhodou, není ale podmínkou.
  • Vystudoval/a jsi VŠ ekonomického nebo podobného směru.
  • Máš výbornou AJ (NJ je velkou výhodou) a dokážeš se obratně vyjadřovat i v češtině.
  • Máš analytické myšlení, dokážeš se zaměřit na detail a správně naslouchat.
  • Chápeš, jak funguje účetnictví a základní firemní procesy a jaká jsou související rizika.
  • Práce v Excelu je pro tebe samozřejmostí.
  • Jsi týmový hráč se schopností pracovat samostatně.
  • Zvládneš vést malý tým a rozvíjet ho.
  • Máš vynikající komunikační a prezentační dovednosti.
  • Nechybí ti motivace a chuť učit se nové věci.
  • Máš ochotu občas cestovat i vést online schůzky.

Co ti v Deloitte nabídneme?

  • Flexibilní pracovní dobu a home office jako standard.
  • Nečekej nudný korporát, naše firemní kultura je uvolněná a všichni si tu tykáme.
  • Dostaneš ultrabook a telefon, a k tomu neomezený tarif.
  • Do Cafeterie ti nahrajeme 31 300 bodů za rok na tvé cestování, sport, vzdělávání atd. Čemu dáš přednost je jen na tobě.
  • 25 dní dovolené, 2 sick days, placené HO a celou řadu dalších benefitů.
  • Zaplatíme ti další vzdělávání – ať už certifikace ACCA nebo KAČR, odborná školení, soft skills i business školení.
  • Možnost kariérního růstu – pokud budeš chtít, v růstu tě rádi podpoříme.
  • Dostaneš se s námi do prostředí našich klientů, známých společností na trhu z různých odvětví a poznáš, jak to u nich funguje.
  • Součástí našich kanceláří v Praze je i vlastní fitko pro zaměstnance nebo lekce jógy. Oběd nebo svačinu si pak můžeš dát na střešní terase s krásným výhledem na Prahu.
  • Pravidelné teambuildingy, každoroční Skitrip v rakouských Alpách, legendární vánoční večírek a mnoho dalších firemních akcí.
  • Krásné pracovní prostředí a výbornou dopravní dostupnost přímo u Hlavního nádraží.

Informace o pozici

Společnost
Deloitte
Adresa
Italská 2581/67, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Auditor, Finanční analytik, Financial Controller, Finanční ředitel/manažer, Project Manager, Konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel