Mezinárodní společnost ARRIVA v České republice provozuje více jak 2 000 autobusů, 35 trolejbusů a přes 60 vlaků a zaměstnává přes 3 700 zaměstnanců. Celkový obrat skupiny převyšuje 4 miliardy korun. Hlavní činností skupiny je linková autobusová doprava a vlaková doprava. Na trhu pravidelné osobní autobusové dopravy v České republice zaujímá ARRIVA vedoucí postavení. Ročně přepraví přes 115 milionů cestujících.
ARRIVA v České republice je součásti skupiny ARRIVA, jedné z největších dopravních společností v Evropě, která zaměstnává 55 000 lidí a ročně přepraví více než 2,2 miliardy cestujících ve 14 evropských zemích.

Staňte se naším FINANCIAL CONTROLLEREM do Malešic!

Baví Vás detailně mapovat a identifikovat rizika a následně nastavovat kontrolní prostředí společnosti? Rádi byste pracovali na pozici, která nezahrnuje pouze rutinní controllingové činnosti, ale zajímá Vás také tok financí z pohledu účetní metodiky? Máte zkušenosti z oblasti účetnictví, auditu nebo controllingu? Pokud jste odpověděli ano, tak hledáme právě Vás! Do našeho menšího finančního týmu v Praze Malešicích hledáme novou posilu, která ještě více vyšperkuje naše již zaběhlé manažerské účetnictví.

Jaké budou Vaše hlavní aktivity?

  • monotioring Compliance rizik napříč různými oblastmi působení společnosti
  • průběžná kontrola kvality zaúčtovaných dat v systému SAP vs mapování dat v manažerském účetnictví
  • budete iniciátorem nastavování nových procesů a změn nejen v účetním systému
  • stanete se pravou rukou finančního manažera, kterému pomůžete analyzovat meziměsíční, kvartální a roční odchylky
  • příprava dat pro pravidelný měsíční reporting tvořený převážně v Excelu je nedílnou součástí této pozice
  • spolupráce na přípravě měsíčních účetních závěrek
  • spolupráce na přípravě ročních finančních výkazů dle ČÚS a IFRS;
  • budete komunikovat s naším účetním střediskem v Ostravě a kolegy v Rumunsku, ale také i s interním a externím auditorem společnosti
  • přispějete ke stabilizaci interního kontrolního sytému společnosti dle směrnic skupiny Deutsche Bahn
  • ad-hoc analýzy dle potřeb managementu a další činnosti.

Jaký si Vás představujeme?

  • VŠ ekonomického směru;
  • alespoň 3 roky praxe v oboru podnikových financí, v controllingu nebo ve finančním auditu;
  • komunikativní znalost AJ;
  • nadstandardní znalost MS Excel;
  • proaktivní přístup k práci, velmi dobré analytické myšlení
  • dobrá znalost ČÚS, daňové problematiky, zkušenost s IFRS výhodou
  • znalost SAP či zkušenost z oboru dopravy výhodou.

Co u nás oceníte a získáte?

  • stabilního zaměstnavatel v oboru soukromé veřejné dopravy, který má na trhu již dlouholetou tradici
  • pracoviště: v příjemném kolektivu menšího analytického týmu finančního oddělení na Praze 10 - Malešice
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • služební notebook a veškeré potřebné vybavení je samozřejmostí
  • možnosti využití home office
  • velmi zajímavou a zodpovědnou práci navázanou na úzkou spolupráci s managementem společnosti
  • perspektivu profesního a osobního růstu v rámci skupiny Arriva ČR
  • stravenkový paušál za každý odpracovaný den
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění ve výši 12.000 Kč za rok
  • s naší Cafeterií Vám každý měsíc přispějeme třeba na masáž, nákup v lékárně nebo na vstupenky do kina ve výši až 12.000 Kč/rok
  • s kartou Benzina si natankujete levněji než ostatní
  • až se budete chtít vydat s rodinou na výlet, můžete u nás využít výhodnější zaměstnanecké jízdné
  • s výhodnějším tarifem budete volat levněji Vy i Vaše rodina
  • dovolená 25 dní a další výhody.

Nástup: možný ihned nebo dohodou dle Vašich možností.

V případě zájmu nám prosím zašlete strukturovaný životopis a my se Vám co nejdříve ozveme.

Těšíme se na nového kolegu/kolegyni.

Staňte se součástí skupiny ARRIVA!


Informace o pozici

Společnost
ARRIVA
Adresa
Teplárenská 611/1, Praha – Malešice
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Kvalita a kontrola jakosti, Auditor, Financial Controller, Metodik, Účetní metodik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel